آفتاب

نماینده اهر: احداث بزرگراه تبریز- اهر سرعت می‌گیرد

نماینده اهر: احداث بزرگراه تبریز- اهر سرعت می‌گیرد

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس، از اختصاص اعتباری جدید به مبلغ 36 میلیارد ریال جهت تسریع در پروژه جاده تبریز- اهر خبر داد و گفت: با اختصاص این بودجه احداث این بزرگراه سرعت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، عباس فلاح در جمع قضات شهرستان اهر با اشاره به اینکه همه روزه شاهد تصادفات مکرر در این جاده و داغدار شدن جمع کثیری از شهروندان منطقه ارسباران هستیم، افزود: اختصاص به موقع اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه یکی از خواسته‌ها و مطالبات عمومی شهروندان و مسئولان منطقه است.

وی گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های لازم تا پایان شهریورماه عملیات آسفالت و زیرسازی از طرف اهر تا گوئجه‌ بئل به اتمام می‌رسد و در قطعه سوم از مسیر تبریز به طرف اهر نیز عملیات اجرایی آن نیز با پیگیری‌های لازم با شهر خواجه در مرحله اجرا است که امیدواریم این قسمت از جاده نیز که از نقاط حادثه خیز است تا پایان سال‌جاری به اتمام برسد.

فلاح، سرمایه‌گذاری در منطقه را در بخش‌های مختلف یکی از آیتم‌های مهم توسعه در این شهرستان عنوان کرد و از آغاز عملیات اجرایی و فعالیت ۱۴ طرح اشتغالزا در این شهرستان خبر داد و افزود: با اتمام این طرح‌ها زمینه برای اشتغال نزدیک به ۳ هزار نفر فراهم می‌شود.

نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی، حمایت دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاری و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای امنیت سرمایه‌گذاران را یکی از دستاوردهای دستگاه قضایی برای منطقه عنوان کرد و افزود: با تلاش‌های انجام شده شاهد فراهم شدن زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه هستیم.

انتهای پیام

کد N476058

وبگردی