آفتاب

انتقاد پیگرینی از داور مسابقه پس از شکست خانگی

انتقاد پیگرینی از داور مسابقه پس از شکست خانگی

سرمربی منچسترسیتی پس از شکست برابر استوک سیتی با انتقاد از داور مسابقه گفت: داور یک پنالتی به سود تیمش نگرفت. او همچنین از این شکست خانگی اظهار ناراحتی کرد.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی در هفته‌ سوم لیگ برتر طعم شکست را چشید و با نتیجه‌ یک بر صفر در خانه برابر استوک سیتی شکست خورد تا مدافع عنوان قهرمانی در زمین خود مغلوب شود.

مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی منچسترسیتی پس از شکست برابر استوک سیتی به انتقاد از داور مسابقه پرداخت و گفت: داور یک پنالتی واضح روی یحیی توره نگرفت.

پیگرینی در نشست خبری خود گفت: در حال حاضر صحبت کردن درباره پنالتی گرفته نشده برابر ما بی فایده است. همه شما خبرنگاران دیدید که چه پنالتی واضحی برای ما گرفته نشد، اما نباید این طور فکر کرد که با این یک پنالتی بازی ما عالی بود. به نظرم ما نیز فوتبال خوبی ارائه ندادیم و نتوانستیم موقعیت گلی ایجاد کنیم. استوک ستی خیلی بسته دفاع می‌کرد و اصلا نگذاشت که بازیکنان ما در زمین آنها فضا پیدا کنند و بتوانند موقعیت گل ایجاد کنند. باید از نحوه بازی بازیکنانم و نگرش آنها تمجید کنم. 90 دقیقه‌ جنگیدیم و در حالی که به دنبال زدن گل پیروزی بودیم روی غفلت دروازه‌مان باز شد.

پیگرینی که فصل گذشته توانست سیتی را به قهرمانی در لیگ برتر برساند، ادامه داد: بازیکنانم در این بازی خلاق نبودند و نتوانستیم از دفاع محکم استوک سیتی عبور کنیم. پس از این که استوک توانست گل برتری خود را به ثمر برساند قدرت دفاعی را بیشتر کرد و توانست نتیجه‌ را حفظ کند.

منچسترسیتی در حالی سه امتیا‌ز حساس این دیدار را از دست داد که چلسی توانست در یک بازی سخت خارج از خانه به پیروزی پر گل برسد و به صدر جدول لیگ برتر راه یابد.

سرمربی منچسترسیتی در پایان از عقب افتادن تیمش از صدر جدول اظهار ناراحتی کرد و گفت: این شکست خانگی خیلی برای ما تلخ و ناراحت کننده است. دوست داشتیم قبل از بازی‌های ملی و وقفه‌ای که در بازی‌های لیگ ایجاد می‌شود بتوانیم 9 امتیاز از سه بازی خود را کسب کنیم که متاسفانه چنین نشد. حالا باید منتظر بازیکنانم باشم که از تیم‌های ملی‌شان باز گردند.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

کد N475378

وبگردی