آفتاب
در بیانیه 40 تشکل دانشجویی تاکید شد:

دولت یازدهم نشاط و امید را به خانه های مردم و دانشگاه‌ها بازگرداند

دولت یازدهم نشاط و امید را به خانه های مردم و دانشگاه‌ها بازگرداند

40 تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه به مناسبت هفته دولت از دولت تدبیرو امید درخواست کردند که با تکیه بر حمایت های مردم و مقبولیتی که در سطح جامعه دارد و همچنین با تکیه و استفاده از سخنان و نصایح رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی در روند تغییرات دولت سرعتی دو چندان بخشد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

هشتم شهریور یادآور واقعه ای تلخ و جانسوز در تاریخ ایران زمین است چرا که با انفجار دفتر نخست وزیری دو تن از دولتمردان خدوم و صدیق کشورمان به شهادت رسیدند. هر ساله سالگرد شهادت رجایی و باهنر ، هفته دولت نام گرفته است و فرصتی است تا از تلاش‌های دولت مردمی تدبیر و امید در یکسال گذشته تقدیر و عملکردش را مورد بازخوانی و ارزیابی قرار دهیم.

یک سال و اندی از حماسه ی سیاسی 24 خرداد 92 می گذرد و کمتر از آن،از آغاز به کار دولت تدبیر و امید ،دولتی که ملت شریف ایران به آن اعتماد کرد تا تعادلی میان آرمان و واقعیت به وجود آورد و با دیدی عملگرایانه کشور و نظام عزیزمان را به سمت آرمان ها و اهداف خود که همانا آرمانها و اهداف امام راحل (ره )و شهداست پیش برد. تقریبا تمام شهروندان میهن عزیزمان متوجه ی تغییرات ایجاد شده در اوضاع و احوال کلی کشور در مقایسه با دوره ی قبل از شروع به کار این دولت شده اند و خوشبختیم که به عنوان افرادی که در سطح جامعه و عمدتا در میان افراد قشر متوسط جامعه ی شهری زندگی می کنند بگوییم برآیند تغییرات از نظر آنها مثبت بوده و هست.

مصداق بارز این تغییرات مثبت را می توان در سیاست های مربوط به انرژی هسته ای ،بهداشت و درمان،فرهنگ و نیز سیاست های خارجی و علمی دولت مشاهده کرد. همچنین ثبات اقتصادی و توقف رشد تورم از دیگر دستاورد های دولت است که شهروندان با گوشت و پوست خود آن را لمس کرده و می کنند. هرچند که اگر بخواهیم به مهترین دستاورد دولت یازدهم تا کنون اشاره کنیم باید به بازگرداندن نشاط و امید به خانه های مردم ،سطح جامعه و دانشگاه ها اشاره کنیم و از اینکه این دولت با تدبیر خود باعث زنده شدن امید به بهاری دوباره، بعد از زمستان سختی که توسط دلواپسان امروز و دلدادگان دیروز برای جامعه به ارمغان آورده شده بود، قدردانی کرد.

جنبش دانشجویی با توجه به ذات و بدنه خود آرمان گراست، اما خوشبختانه دانشجویان اکنون به این بلوغ فکری رسیده اند که بدانند زمستان یک شبه تبدیل به بهار نخواهد شد و به خوبی واقف بر لزوم داشتن صبر و بردباری برای گذشتن از این زمستان است.

جنبش دانشجویی از دولت انتظار معجزه ندارد و این توقع که دولت می تواند ره صد ساله را یک شبه طی کند ندارد و با دیدی واقع بینانه به مسائل نگاه می کند و تمام تلاش و ظرفیت خود را جهت حمایت و همکاری با دولت محبوب و مردمی در راستای رسیدن به اهداف و آرمانهای نظام به کار می گیرد.

ما به عنوان نمایندگان دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور اعلام می کنیم که از سیاست های کلی و عملکرد دولت حمایت می کنیم اگر چه نقد هایی هم بر این عملکرد داریم، هر چند این نکته را هم در نظر داریم که اگر کار شکنی‌ها و تخریب‌های بی‌جای دلواپسان نبود عملکرد دولت به مراتب بهتر از حال بود، با این حال از دولت خود توقع داریم که با تکیه بر حمایت های مردم و مقبولیتی که در سطح جامعه دارد و همچنین با تکیه و استفاده از سخنان و نصایح رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی در روند تغییرات سرعتی دو چندان بخشد.

در آخر خدا را شاکریم که امروز دولتی کارآمد، صادق، خادم، مردمی و حافظ منافع و عزت کشور عزیزمان ایران داریم و می توانیم به عنوان نسل سوم انقلاب در مقابل آن دو بزرگ دولتمرد انقلابی و امام راحل (ره) و تمام شهدای انقلاب سرمان را بالا بگیریم و افتخار کنیم که به عنوان اعضای جنبش دانشجویی نقشی هرچند کوچک در به روی کار آمدن آن دولت داشتیم.

انتها پیام

کد N474261

وبگردی