آفتاب

کنترل تورم، امید را به جامعه بازگرداند

کنترل تورم، امید را به جامعه بازگرداند

زنجان - ایرنا - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شوای اسلامی گفت: موفقیت دولت در کنترل تورم، امید و آرامش را به جامعه بازگرداند.

محسن علیمردانی روز شنبه در جلسه شورای اداری زنجان افزود: فعالیت تیم کارآمد اقتصادی دولت یازدهم در یک سال گذشته بارقه های امید را در جامعه ایجاد کرده است.

وی یادآورشد: تیم اقتصادی دولت با مجلس شورای اسلامی تعامل تنگاتنگ دارد و ارزیابی ها نیز بیانگر آن است که این همکاری ها نتایج مفیدی را درپی داشته است.

علیمردانی با تاکید بر اینکه تیم اقتصادی دولت با هماهنگی یک مسیر مشخص و هدفمند را دنبال می کند، افزود: تیم اقتصادی دولت به دور از تنش و التهابات سیاسی کارنامه درخشانی را در مدت کوتاه فعالیت خود بر جای گذاشته است.

وی توجه بیشتر دولت را به معضل بیکاری در کشور خواستار شد و اظهار کرد: بیکاری و افزایش خیل کارجویان چالش جدی را بوجود آورده است که پاسخگویی به این مطالبات اهمیت بالایی دارد.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت با ارایه لایحه خروج از رکود اقتصادی، امید بیشتری را در زمینه رونق اقتصادی و کسب و کار در کشور فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم پس از اجرای موفقیت آمیز طرح تحول نظام سلامت درصدد شکوفایی بخش اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای متقاضیان است.

علیمردانی همچنین مشکل و اولویت نخست استان زنجان را بیکاری عنوان کرد و افزود: نرخ بیکاری این استان نگران کننده است و بیشتر بیکاران را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند.

وی یادآورشد: مهمترین برنامه دولت ایجاد اشتغال و حمایت از واحدهای تولیدی است که تحقق این امر نتایج مفیدی به دنبال خواهد داشت.

نماینده زنجان و طارم در مجلس همچنین به لزوم تکریم ارباب رجوع در دستگاههای اجرایی استان اشاره و خاطرنشان کرد: احترم متقابل، صداقت و اجرای قانون، معضلات این حوزه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

596/7320/ 684
کد N473926

وبگردی