آفتاب

جشن جهاد اسلامی به مناسبت پیروزی در جنگ غزه/شهاد 121 عضو گردان‌های قدس در جنگ

جشن جهاد اسلامی به مناسبت پیروزی در جنگ غزه/شهاد 121 عضو گردان‌های قدس در جنگ

گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در غزه اعلام کردند که طی جنگ در نوار غزه 121 تن از اعضای این جنبش به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه‌ السفیر چاپ لبنان، گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که طی جنگ غزه 121 تن از اعضای این جنبش به شهادت رسیدند و این جنبش همچنین 3249 راکت و خمپاره را به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد.

در همین راستا جنبش جهاد اسلامی طی یک رژه نظامی در غزه به خاطر پیروزی فلسطینی‌ها در جنگ علیه رژیم صهیونیستی بر آمادگی برای جنگ آتی تاکید کرد.

ابوحمزه، سخنگوی گردان‌های قدس گفت: ما به دشمن جنایتکار اعلام می‌کنیم که همواره در کمین آن‌ها بوده و به مبارزه خود ادامه خواهیم داد. در واقع اسرائیل نمی‌تواند بر غزه پیروز شود. اسرائیل دولتی رو به زوال است و در مقابل هر ارتشی شکست می‌خورد. ما به تلاش خود ادامه داده و از تمامی امکانات و توانایی‌های خود برای آمادگی جهت مرحله آتی که احتمالاً جنگ آزادسازی است استفاده می‌کنیم.

محمد الهندی، یکی از رهبران برجسته جهاد اسلامی نیز اعلام کرد: موشکی که دو شهر حیفا و تل‌آویل را مورد هدف قرار داد ساخت فلسطین بود و ما باید برای دوره‌ی آتی خود را آماده کنیم و نباید مغرور شویم چرا که اسرائیل زمانی که از هم فرو می‌پاشد، بی‌رحم‌تر می‌شود.

وی جنگ را هیروشیمای جدیدی از کشتار و ویرانی در نوار غزه دانست و گفت: ما باید هر چه سریع‌تر مساله آوارگان را بدون منتظر ماندن برای کمک‌های خارجی حل کنیم.

الهندی همچنین از کشورهای عربی خواست تا از بازسازی نوار غزه حمایت کنند.

وی همچنین خواهان توقف هماهنگی امنیتی با اسرائیل شد.

انتهای پیام

کد N473604

وبگردی