آفتاب

امام جمعه بندرعباس: نقدها و انتقادها باید از روی خیرخواهی باشد

امام جمعه بندرعباس: نقدها و انتقادها باید از روی خیرخواهی باشد

بندرعباس- ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای هیات دولت گفت: همه نقدها و انتقادها باید از روی خیرخواهی برای یکدیگر باشد.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار کرد: کوبیدن یکدیگر کارافراد مسلمان نیست.

وی، با تشریح سخنان اخیر رهبری در دیدار با رییس جمهوری و اعضای کابینه دولت یازدهم خاطرنشان کرد: اگر نقد عملکردها، سیاست ها و انتقادها از روی خیرخواهی باشد همه برنامه ها و کارها به نتیجه مطلوب می رسد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبر تاکید کرد: بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی بایستی محور کار همه انقلابیون باشد.

وی در ادامه با اشاره به هفته کرامت ابراز داشت: همه ما باید رفتار، کردار و اخلاق کریمانه خود را نشان دهیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه ازدستاوردهای مقاومت درغزه بعنوان پیروزی مردم مقام فلسطین نام برد و گفت: اگر سران رژیم اسرائیل غاصب بفهند باید دق کرده و خودکشی کنند زیرا فرزندان فلسطین با اراده و استقامت در مقابل رژیم مجهز صهیونیستی به پیروزی رسیدند.

نعیم آبادی یادآورشد: هرچه زمان می گذرد مسلمان و آزادگان جهان بیش از پیش به سخنان بنیانگذارجمهوری اسلامی در خصوص اسرائیل غاصب پی می برند از جمله اینکه اگر جهان اسلام متحد شوند و هر مسلمانی یک سطل آب بریزد از اسرائیل اثری باقی نمی ماند.

امام جمعه بندرعباس در ادامه به سفر یک روزه اش به بندرکنگ و چارک (ازتوابع بندر لنگه) در غرب هرمزگان اشاره کرد و ابراز داشت: با وجود گسترش نقاط ساحلی و بندری، راههای مواصلاتی آنها دست نخورده باقی مانده اند.

نعیم آبادی با اشاره به حوادث منجر به فوت در جاده بندرلنگه به پارسیان (گاوبندی سابق) و عسلویه افزود: داشتن اقتصاد قوی با این جاده های کم عرض آن هم در استانی که بیش از نیمی از صادرات و واردات کشور از طریق آن انجام می شود شدنی نیست.

امام جمعه بندرعباس از مسوولان و برنامه ریزان به خصوص وزیرراه و شهرسازی خواست کمک کنند تا پروژه های راهسازی (دوبانده کردن) در غرب هرمزگان از بندرخمیر تا پارسیان و عسلویه با سرعت بیشتری ادامه یابد.

نعیم آبادی از کمبود مواد اولیه به خصوص گندله بعنوان مهم ترین مشکل تولید فولاد در هرمزگان نام برد و گفت: با این کمبودها نمی توان به تولید 10 میلیون تن دست پیدا کرد.

ˈ کار عظیمی در خصوص ایجاد صنایع تولید فولاد در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در غرب بندرعباس انجام شده اما به دلیل کمبود گندله کارخانه عظیم فولاد هرمزگان در خطر سقوط است.ˈ

آیت الله نعیم آبادی در ادامه خطبه دوم از وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار و حتی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خواست برای تامین مواد اولیه این صنایع اقدام کنند.

ک/4

512/668 /1596
کد N472413

وبگردی