آفتاب
با انتشار اطلاعیه‌ای،

جشنواره فیلم مقاومت پیروزی مردم غزه را تبریک گفت

جشنواره فیلم مقاومت پیروزی مردم غزه را تبریک گفت

سلام بر مقاومت سلام بر غزه و ۵۱ روز نصرت خدا در این سرزمین، سلام بر مردم مقاومت در غزه، سلام بر ۷۰۰ کودک شهید مقاومت غزه و سلام بر ۱۱ هزار مجروح مقاومت.

جشنواره فیلم مقاومت با انتشار اطلاعیه‌ای پیروزی مردم غزه را تبریک گفت.
به گزارش ایلنا  در این پیام آمده است:
بسم الله رحمن الرحیم
انتنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
سلام بر مقاومت سلام بر غزه و ۵۱ روز نصرت خدا در این سرزمین، سلام بر مردم مقاومت در غزه، سلام بر ۷۰۰ کودک شهید مقاومت غزه و سلام بر ۱۱ هزار مجروح مقاومت.
سلام بر مردمی که با وحدت ملی و همدلی قیام بزرگ رای آزادی قدس شریف را آغاز کردند و تبریک بر همه امت اسلامی.
تبریک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که روح مقاومت را در کالبد امت اسلامی دمید و با کلمه طیبه «مقاومت» افق آزادی قدس را در منظر آنان قرار داد. شکست غاصبان فلسطین از وعده‌های تخلف ناپذیر الهی است که به مومنان عصر نوین ایمان یعنی آنانکه بر وعده‌های برحق الهی ایمان دارند و مقاومت و پایداری را نشان ایمان خود قرار داده اد، بشارت داده شده است.
سومین شکست تاریخی اسرائیل تحقق وعده بزرگ الهی است که بعد از جنگ ۲۲ روزه و جنگ ۸ روزه امروز بر صهیونیسم بین الملل توسط قبیله قبله تحمیل شده است. این مقاومت مبارک موجب پایان یافتن محاصره ظالمانه و ناجوانمردانه غزه قهرمان گردید. گذرگاه‌ها با مشت آهنین مقاومت باز شد و فرودگاه و مرزهای خشکی و دریایی غزه نیز آزاد گردید.
این پیروزی بزرگ محصول مقاومتی است که مردم قهرمان غزه در مقابل جنگ تحمیلی که رژیم با دندان مسلح صهیونیستی با حمایت همه جانبه لجستیکی، نظامی، اقتصادی و از همه مهم‌تر دیپلماتیک غرب و آمریکا و سکوت ارتجاع عرب آغازگر آن بود از خود نشان دادند و راه کرامت، انسانیت و افتخار را با انتخاب شهادت پیمودند. ملت فلسطین راه خود را یافته است و از این پس با تروریست‌های صهیونیسم و حامیان غربی و آمریکایی و هم دستان مرتجع آنان از موضع قدرت سخن خواهد گفت.
امروز مقاومت الگوی قدرتمند و قهرمانی بزرگ برای ملت‌های مسلمان تحت نفوذ نظام سلطه است که با تاثی به ملت فلسطین از یوغ حاکمان سست عنصر و وابسته خود آزاد شوند و پرچم افتخار مقاومت را بر فراز گستره بزرگ جغرافیای اسلامی به اهتزار درآورند.
در پایان به ملت قهرمان غزه و رهبران مقاومت هشدار می‌دهم که از دستاوردهای مقاومت که حاصل خون بیش از ۲۱۰۰ شهید و ۱۱ هزار زخمی و خسارت‌های سنگیم مادی است به خوبی صیانت کنندو مواظب روند تکامل آتش بس و صلح پایدار باشم که اسرائیل و آمریکا در میان رهبران مرتجع عرب حضور منافقانه دارند، مبادا دستاوردهای آنان را به باد فنا دهند و یا آنان را به عافیت طلبی و نقصان مقاومت مبتلا سازند.
اسرائیل و آمریک ابزرگ‌ترین مجرم در عدم رعایت حقوق بشر در جهان هستند. در آمریکا حقوق رنگین پوستان فدای رفتارهای فاشیستی پلیس آن کشور می‌شود و در غزه حقوق کودکان و مردم غیرنظامی فدای رفتارهای نژادپرستانه سران صهیونیسم می‌گردد.
جشنواره فیلم مقاومت که تنها پرچم دار این ژانر اصیل در رساه سینما است حامی کلیه فرهیختگان، روشنفکران، فیلمسازان جوان و حرفه‌ای در سرتاسر دنیا است که دغدغه کرامت انسان، آزادی و رهایی از یوغ نظام سلطه‌ای را دارند که آمریکا، اسرائیل و غرب در غالب جنگ، تجاوز و تروریسم و خشونت بر می‌لت‌های جهان تحمیل می‌کند.
به امید روزی که همه مردم جهان در سایه مقاومت به صلحی عادلامه دست یابد.
شایان ذکر است سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین‌الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم‌های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران، نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می‌شود.

کد N472299

وبگردی