آفتاب

نماینده ساوه در مجلس: ابهت مقاومت فلسطین دیوارهای حصر را فرو ریخت

نماینده ساوه در مجلس: ابهت مقاومت فلسطین دیوارهای حصر را فرو ریخت

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: ابهت مقاومت مردم فلسطین دیوارهای حصر را فرو ریخت.

شهلا میرگلوبیات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی با تبریک پیروزی مردم مظلوم غزه اظهار کرد: پیروزی مقتدرانه مقاومت در جنگ 51 روزه با رژیم جعلی صهیونیستی بار دیگر نشان داد که غزه با سلاح مقاومت جشن پیروزی می‌گیرد نه با شاخه زیتون.

وی تصریح کرد: قدرت بازدارندگی مقاومت که متأثر از ایمان به خدا و شجاعت آنان در برابر باطل بود موجب غافلگیری صهیونیست‌ها شده و تمامی برگ‌های برنده آنان را از بین برد و دستاورد آن ورشکستگی سیاسی و نظامی نتانیاهو و حامیانش است.

وی با بیان اینکه شکست‌های مفتضحانه صهیونیست‌ها آبروی سیاسی آنان را در جهان برده است، تصریح کرد: تحلیل‌گران رژیم صهیونیستی و رسانه‌های آنان در این روزها انتقادات تندی علیه نخست‌وزیر اسرائیل مطرح کرده‌اند و جنگ غزه را شکستی دیگر برای نتانیاهو و کابینه‌اش قلمداد کرده‌اند.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه بنا بر اعلام تلویزیون اسرائیل 59 درصد اسرائیلی‌ها اذعان دارند که در جنگ با غزه شکت خورده‌اند، اضافه کرد: مردم مظلوم غزه در این نبرد نابرابر دو هزار و 135شهید و 11 هزار مجروح را تقدیم کردند اما، در یک عملیات پیچیده صدها تن از نظامیان و سربازان صهیونیست‌ کشته و زخمی شدند و اسرائیلی‌ها بهای گزافی را پرداختند.

وی اضافه کرد: حملات ناجوانمردانه موشکی رژیم صهیونیستی به مردم بی‌پناه غزه نتوانست مانع از مقاومت شود و ساکنان مناطق مرزی نوار غزه درسی فراموش‌نشدنی به صهیونیست‌ها دادند.

وی با بیان اینکه خون شهدای غزه درخت مقاومت را آبیاری کرد، افزود: این پیروزی خون تازه‌ای را در شریان‌های مقاومت جاری کرد و مقدمه‌ای برای حذف اسرائیل از صحنه روزگار است.

میرگلوبیات خاطرنشان کرد: اسرائیل به این نتیجه رسید که مقاومت می‌تواند با دست خالی به پیروزی برسد این پیروزی الگویی برای تمامی کشورهای آزادیخواه جهان است.

انتهای پیام

کد N471384

وبگردی