آفتاب

آتش سوزی خودرو سواری در پارکینگ برج مسکونی

آتش سوزی خودرو سواری در پارکینگ برج مسکونی

آتش سوزی خودرو سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی در شهرک غرب با تلاش آتش نشانان خاموش شد.

به گزارش سرویس «حوادث» ایسنا، در جریان این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 در پارکینگ این ساختمان از قسمت موتور در آتش سوخت.

در پی تماس ساکنان این ساختمان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 25، 58 و گروه امداد و نجات 3 این سازمان را به همراه خودرو نردبان 32 متری و خودروی حامل دستگاه تنفسی را ساعت 10:10 دقیقه امروز به محل حادثه در شهرک غرب، خیابان هرمزان، برج 2 اعزام کرد.

محمود شادکی، مدیر منطقه 2 سازمان آتش نشانی تهران دراین باره اظهارکرد: در هنگام رسیدن به محل حادثه از داخل پارکینگ یک برج مسکونی دود غلیظی خارج می شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شده و پس از ایمن سازی محل حادثه با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و لوله های آبدهی، آتش سوزی را که قسمت موتور یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 را در طبقه منفی سوم پارکینگ برج مسکونی در بر گرفته بود، قبل از سرایت به خودروهای دیگر مهار و خاموش کردند.

شادکی خاطر نشان کرد: همزمان گروه دوم از آتش نشانان مشغول به جستجوی ساکنان و یا محبوسی احتمالی در طبقات بالاتر این پارکینگ پرداختند.

مدیر منطقه 2 عملیات آتش نشانی با بیان این مطلب که علت بروز این آتش سوزی هم اکنون حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است، اضافه کرد: خوشبختانه در جریان این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان آسیبی وارد نشد و آتش نشانان پس از تخلیه دود توسط فن های مخصوص به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام

کد N471001

وبگردی