آفتاب
آیت‌الله موحدی کرمانی در جمع خبرنگاران:

جلسات جامعه روحانیت مبارز همچنان ادامه داد/ انتخاب دبیرکل جدید بستگی به تصمیم اعضا دارد

جلسات جامعه روحانیت مبارز همچنان ادامه داد/ انتخاب دبیرکل جدید بستگی به تصمیم اعضا دارد

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره انتخاب دبیرکل جدید این حزب گفت: انتخاب دبیرکل جدید بستگی به تصمیم اعضای جامعه روحانیت مبارز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌ کرمانی عضو جامعه روحانیت مبارز امروز صبح در حاشیه برگزاری یازدهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین با حضور در جمع خبرنگاران درباره ادامه برگزاری جلسات جامعه روحانیت اظهار داشت: جلسات جامعه روحانیت مبارز همانند گذشته در حال برگزاری است و مسائل و مطالبی که در گذشته مطرح بوده پیگیری می شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره جانشینی آیت الله مهدوی کنی در این حزب گفت: ان شاءالله سایه ایشان همواره بر سر ما بماند و خداوند شفای عاجل عنایت کند و نیازی به تصمیم جدیدی نیست و انتخاب دبیرکل جدید برعهده اعضای جامعه روحانیت است.

آیت‌الله موحدی کرمانی درباره پیام پیروزی مردم غزه در جنگ با رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: وعده الهی تحقق یافت و حق پیروز و باطل نابود شد.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: البته این شکست رژیم صهیونیستی در مرحله ابتدایی بوده و فلسطینیان باید به مقاومت و دفاع از خود ادامه دهند تا در مرحله نهایی نیز این رژیم غاصب نابود و ساقط شود.

کد N470478

وبگردی