آفتاب

نتایج شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان پسر استثنایی کشور در قزوین اعلام شد

نتایج شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان پسر استثنایی کشور در قزوین اعلام شد

قزوین- ایرنا- شانزدهمین دوره رقابت های ورزشی دانش آموزان پسر استثنایی کشور که روز گذشته با شرکت 380 ورزشکار از 28 استان کشور در دو سالن فرهنگیان و ورزشگاه معلم قزوین در دو رشته دو و میدانی و گوی رانی برگزار شد، با شناخت تیم های برتر به کار خود پایان داد.

در رشته دو و میدانی این مسابقات و در بخش ذهنی این رقابت ها تیم هرمزگان موفق به کسب مقام اول شد و تیم های استان خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در رشته دو و میدانی بخش سندروم داون ،تیم های یزد، تهران و مرکزی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته گوی رانی این رقابت ها هم ورزشکاران استان مرکزی، اصفهان و قزوین به ترتیب اول تا سوم شدند.

در این دوره از مسابقات 800 دانش آموزان استثنایی دختر و پسر از 28 استان کشور حضور دارند.

شانزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان استثنایی کشور از چهارم تا پنجم شهریور ماه سال جاری برای پسران و هفتم تا دهم ماه جاری ویژه دختران به میزبانی قزوین در دو رشته دو و میدانی و گوی رانی برگزار می شود.

در حاشیه برگزاری این مسابقات، برنامه بازدید از امکان تاریخی و طبیعی استان ازجمله حمام تاریخی قجر، سرای سعدالسلطنه، مسجد جامع عتیق و بازدید از بازیگاه دالفک پیش بینی شده است.

7389/ 614 ** 1917
کد N470149

وبگردی