آفتاب
دارابی در بازدید از دستاوردهای وزارت دفاع:

رسانه ملی و بخش دفاعی در یک سنگر در حال مجاهدت و تلاش هستند

رسانه ملی و بخش دفاعی در یک سنگر در حال مجاهدت و تلاش هستند

معاون سیما سازمان صدا و سیما با اشاره به دستاوردهای وزارت دفاع بویژه در بخش هوافضا و موشکی گفت: رسانه ملی و بخش دفاع در یک سنگر در ابعاد نبرد سخت و نرم در حال مجاهدت و تلاش هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در چهارمین روز از هفته دولت علی دارابی معاون سیما و مدیران شبکه های مختلف سیما با حضور در نمایشگاه جلوه های خودباوری و مدیریت جهادی از دستاوردهای وزارت دفاع بازدید کردند.

در جریان این بازدید که بیش از 4 ساعت به طول انجامید، مسئولان سیمای جمهوری اسلامی ایران، از نزدیک با فعالیت ها و اقدامات وزارت دفاع در بخش های گوناگون آشنا شدند.

در پایان این بازدید علی دارابی معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی اظهار داشت: بازدید از نمایشگاه دستارودهای وزارت دفاع مایه غرور و افتخار هر ایرانی است بویژه در شرایطی که صنعت دفاعی ما در یک تحریم همه جانبه قرار دارد.

وی با اشاره به موفقت های بسیار بزرگی که در حوزه های مختلف ایجاد شده و ایران اسلامی را به خودکفایی رسانده است، افزود: حقیقتاً بازدید از این نمایشگاه موجب افتخار و مباهات است.

دارابی تصریح کرد: امروز رسانه ملی و بخش دفاع در یک سنگر در ابعاد نبرد سخت و نرم در حال مجاهدت و تلاش هستند.

معاون سیمای سازمان صدا و سیما با اشاره به دستاوردهای وزارت دفاع بویژه در بخش هوافضا و موشکی از دانشمندان و متخصصان و مدیرانی که در این حوزه فعالیت می کنند بعنوان سرمایه های ملی و افتخارات ماندگار یاد کرد و افزود: تلاش این عزیزان موجب شده است جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف توانمند و مقتدر شود و ایران اسلامی بعنوان یک قدرت دفاعی مقتدر در سطح منطقه بلکه جهان مطرح گردد.

علی دارابی در پایان با عرض خدا قوت به صنعت گران صنایع دفاعی وزارت دفاع، آمادگی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را برای انعکاس هنرمندانه این دستاوردهای بزرگ اعلام کرد.

کد N469683

وبگردی