آفتاب
معاونت توسعه و منابع انسانی و محمودی مدیر کل توسعه منابع انسانی پشتیبانی و ...

حمل و نقل یكی از اركان مهم و تاثیر گذر در توسعه اقتصادی است

حمل و نقل یكی از اركان مهم و تاثیر گذر در توسعه اقتصادی است

اقدامات و سرمایه گذاری خوبی در بخش حمل و نقل استان انجام شده كه باید از این فرصت درتوسعه حمل و نقل استفاده كرد.

در سفر مهندس بمانا، معاونت توسعه و منابع انسانی و محمودی مدیر کل توسعه منابع انسانی پشتیبانی و رفاه،به استان ایلام درجمع کارکنان این اداره کل حضور پیدا کرده و به خواسته‌های آن‌ها پاسخ دادند.

به گزارش ایلنا، در این جلسه مهندس بمانا ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان و رجائی و باهنر مطالبی در خصوص حمل و نقل و رسیدگی به مشکلات کارکنان بیان کردند.

وی گفت: حمل و نقل، یکی از ارکان مهم و تاثیر گذر در توسعه اقتصادی است و با ایفای نقش رابط میان بازار تولید و مصرف، به مثابه پایه‌های پلی است که بخش‌های مختلف جوامع با عبور از روی آن، به سمت توسعه پایدار حرکت می‌کنند.

وی افزود: باتوجه به رشد سریع فناوری و اطلاعات در جهان ما باید به سمت حمل و نقل هوشمند حرکت کنیم و با حذف موانعی که باعث کندشدن مسیر و توسعه حمل ونقل می‌شود گام برداریم.

وی تصریح کرد: اقدامات و سرمایه گذاری خوبی در بخش حمل و نقل استان انجام شده که باید از این فرصت درتوسعه حمل و نقل استفاده کرد.

در ادامه مهندس بمانا خاطر نشان کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات کارکنان از برنامه‌های سازمان راهداری هست و کارهای خوبی در راستای رفاه کارکنان از لحاظ آیین نامه‌های رفاهی، پست‌های سازمانی، تسهیلات و تبدیل وضعیت‌های استخدامی انجام شده و یا دردست اقدام هست.

مهندس جهانی مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های ایلام ضمن خیرمقدم به حاضرین، مشکلات و کمبوده‌های که کارکنان درحمل و نقل استان با آن روبرو هستند بیان نمودند.

همچنین دراین جلسه کارکنان حمل ونقل ایلام ضمن خیر مقدم به آقای مهندس بمانا و هیئت همراه نقطه نظرات و پیشنهاد خورد مطرح نمودند و خواستار توجه بیشتر سازمان به وضعیت و رفع مشکلات آن‌ها شدند.

کد N469544

وبگردی