آفتاب

قاضی‌پور: جلوی واردات خودروهای خارجی را بگیرید

قاضی‌پور: جلوی واردات خودروهای خارجی را بگیرید

یک عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از رییس‌جمهور خواست تا جلوی واردات خودروهای خارجی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نادر قاضی‌پور در تذکری در جلسه علنی امروز مجلس با تاکید بر لزوم افزایش تولیدات محصولات کشاورزی، دامی و صنعتی و توجه به تولید ملی خاطرنشان کرد: ما از آقای رییس‌جمهور می‌خواهیم جلوی واردات خودروهای خارجی را بگیرند. کدام آقازاده‌ها این خودروها را وارد مملکت می‌کنند و به صنعت داخلی توهین می‌کنند؟

وی با انتقاد از افزایش قیمت خودرو افزود: اگر ما قیمت را کاهش دهیم و کیفیت را بالا ببریم می‌توانیم با خارجی‌ها رقابت کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه معاون معاونت برنامه‌ریزی در جلسه پیشین مجلس به مربیان پیش دبستانی توهین کرده، افزود: آقای عسگری آزاد به قشر تحصیل کرده مربیان پیش دبستانی و شرکتی توهین کردند در حالیکه خود ایشان با پارتی بازی معاون آقای نوبخت شدند و حق ندارند به تحصیلکرده‌های دانشگاهی کشور توهین کنند و بگویند اینها بی‌سواد هستند در حالیکه 90 درصد این افرد لیسانس و فوق‌لیسانس دارند.

قاضی‌پور ادامه داد: من به عنوان نماینده ملت در خانه ملت و از طرف همه نمایندگان از این قشر عزیز عذرخواهی می‌کنم. آقای عسگری آزاد هم در مورد توهین شان به ملت و معلمان توضیح دهند و از ملت عذرخواهی کنند.

وی با اشاره به وضعیت دریاچه ارومیه یادآور شد: دریاچه ارومیه خشک شده است. من در شش سال گذشته در مجلس روزی نبوده که احیا و نجات ارومیه را پیگیری نکنم و هر چه در توان داشتم انجام دادم.

محمدحسن ابوترابی‌فرد که اداره جلسه را بر عهده داشت در واکنش به تذکر قاضی‌پور گفت: قطعا آقای عسگری آزاد قصد اهانت و بی‌احترامی به معلمان و آموزگاران آموزش و پرورش را نداشته و اگر لحن ایشان به گونه‌ای بوده که چنین برداشتی شده به نحوی توضیح داده شود که دغدغه دوستان برطرف شود چرا که شان آموزگاران و نیروهایی که به نظام خدمت می‌کنند برای همه محترم است.

انتهای پیام

کد N469148

وبگردی