آفتاب
مدیر طرح شهرداری قزوین خبر داد:

"هبه" طرحی مردمی به نفع نیازمندان شهر قزوین است

"هبه" طرحی مردمی به نفع نیازمندان شهر قزوین است

"طرح هبه" جهت جمع‌آوری هدایای شهروندان به نیازمندان شهر قزوین اجرا می‌شود.

مدیر طرح محله ما سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، طرح هبه را از جمله خدمات ۲۳ گانه طرح محله ما، درسال جاری اعلام کرد که از عید سعید فطر آغاز شده و همچنان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از قزوین، امیرعلی مظاهری افزود: شهرداری قزوین قصد دارد با مشارکت مجمع جامعه خیرین نبی اکرم (ص) و بهره‌مندی از توان افرادی که از تمکن مالی برخوردارند به نفع نیازمندان، معلولین و زوج‌هایی که در آستانه آغاز زندگی مشترک هستند، طرح هبه را به انجام رساند.

وی یادآورشد: در این راستا اجناس نو و دست دوم سالم شهروندان اعم از لوازم خانگی و هر آنچه که در لیست مورد نظر برای نیازمندان در نظر گرفته شده است از درب منزل شهروندان جمع آوری می‌شود.

مظاهری با بیان اینکه علاقه مندان شرکت در این طرح خداپسندانه می‌توانند هر ساعت از شبانه روز، با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند، ادامه داد: اجناس دست دوم اگر احتیاج به تعمیر داشته باشند، تعمیر شده و به همراه هدایای نو و سالم، توسط محلات مخفیانه به دست افراد و خانواده‌های مورد نظر می‌رسند.

وی با بیان اینکه محلات در این چرخه از دو وظیفهٔ محوری نیز برخوردارند، ادامه داد: اطلاع رسانی و تبلیغات به همراه شناسایی جامعهٔ هدف از مهم‌ترین نقش آفرینی‌های محلات در این طرح است.

وی از استقبال خوبی که شهروندان تاکنون داشته‌اند صحبت کرد و ادامه داد: در این طرح مشارکت مردم و تشکلهای غیر دولتی با محلات و مدیریت شهری مورد نظر است و در این روند اعتماد مردم به مدیریت شهری افزایش پیدا می‌کند.

کد N469002

وبگردی