آفتاب

فیروزی: صنعت هسته‌یی کشور آنقدر برای دشمن مهم است که جاسوسی می‌کند

فیروزی: صنعت هسته‌یی کشور آنقدر برای دشمن مهم است که جاسوسی می‌کند

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت هسته‌یی کشور زنده و توانمند است و آنقدر برای دشمن مهم بوده که خطر جاسوسی و تجاوز را به جان خریده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد فیروزی در نطق میان دستور خود در جلسه‌ی علنی امروز مجلس با بیان این که وحدت رمز پیروزی است گفت: در هفته‌ای قرار داریم که این بار نطنز قهرمان دامگه و مرصاد پرنده جاسوس هرمس اسراییل شد و لطف الهی مددگاه جان بر کف نیروی هوافضای سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی کشور شد تا دستاوردهای عظیم فناوری هسته‌ایی و سایت‌های آن و دانش بومی غنی سازی فرزندان ملت، در جوار مردم نطنز قوی‌تر از گذشته صیانت شود.

وی ادامه داد: این تجاوز نافرمان ثابت کرد که بر خلاف تصور برخی اولا که صنعت هسته‌یی کشور زنده و توانمند است و آن قدر برای دشمن مهم بوده که خطر جاسوسی و تجاوز را به جان می‌خرد. ثانیا توان دفاعی و امنیتی به ویژه تاسیسات هسته‌یی در بالاترین حد خود فعال است.

نماینده‌ی مردم نطنز در مجلس همچنین با حمایت همه جانبه از پیشرفت‌های صلح آمیز کشور گفت: بدانند که آسمان نیلگون ایران گنبد آهنین است چراکه ملتی آهنین آن را آفریده است.

فیروزی خاطر نشان کرد:‌ در سیاست خارجی و در ادبیات سیاسی کلاسیک قدرت تمایز بخش دولت‌هاست و دولت جمهوری اسلامی با استفاده از قدرت نرم و سخت خود توانسته سیاست دفاعی خود را منقح نماید.

این نماینده‌ی مجلس یاد آور شد: قدرت نرم ایران در مردم سالاری دینی، هویت دینی و تمدن سازی اسلامی و رهبری مقاوم و نفوذ ناپذیر و بیداری اسلامی است اما قدرت سرد جمهوری اسلامی شامل موقعیت ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک و قرار گرفتن بر حاشیه خلیج همیشه فارس و دریای عمان و منابع انسانی است.

فیروزی در ادامه با بیان تذکراتی به مسئولان اجرایی کشور گفت: ما انتظار داریم رئیس دانشگاه آزاد همچون گذشته با مجلس و نمایندگان در رفع مشکل مردم زمان بیشتری اختصاص دهد.

وی افزود: در حال حاضر 250 هزار نفر متقاضی انتقال و مهمان شدن در دانشگاهها هستند که برای بررسی پرونده دو صفحه‌ای نقل و انتقال مبلغ 96 هزار تومان تا 146هزار تومان از این دانشجویان مستضعف اخذ می‌شود این پولها برای چه اهدافی و برای چه هزینه می‌شود؟

این عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس در ادامه در تذکری به وزیر کار گفت: درد جوانان امروز کشور بیکاری است و بلاتکلیفی جوانان تحصیل کرده قصه‌ای پر از غصه است.

فیروزی در ادامه درخصوص تسریع در رفع مشکل آنتن دهی خطوط تلفن همراه و ثابت در حوزه‌ی انتخابیه خود به وزیر ارتباطات تذکر داد.

نماینده‌ی مردم نطنز در مجلس در پایان ضمن ارائه تذکراتی در خصوص حوزه انتخابیه خود نسبت به تعمیر آثار باستانی و تسریع در برقراری برق نیز به مسئولان اجرایی تذکر داد.

انتهای پیام

کد N468984

وبگردی