آفتاب

مدیر مسئول مجله السیاسه: داعش نقشه های رژیم صهیونیستی را اجرا می کند

مدیر مسئول مجله السیاسه: داعش نقشه های رژیم صهیونیستی را اجرا می کند

تهران- ایرنا- ˈاحمد جار اللهˈ مدیر مسئول مجله ˈالسیاسهˈ چاپ کویت، معتقد است که اقدامات تروریستی گروهک داعش همان تحقق هدف رژیم صهیونیستی از شش دهه گذشته برای توجیه وجود خود، از بین بردن تنوع طایفه ای در منطقه و کوچاندن مسیحی ها از کشورهای عربی است.

به گزارش روز چهارشنبه مجله السیاسه، جارالله ضمن تقدیر از فتوای ˈشیخ الازهرˈ در حرام دانستن ذکر نام دولت اسلامی به گروهک تروریستی داعش، خلافت این گروهک تروریستی را غیرشرعی و مغایر با ساده ترین شرایط خلافت اسلامی دانست.

وی در این مقاله هفتگی خود افزود: ملت های مسلمان و عرب پس از تحمل این همه مصیبت از سوی گروه های تروریستی، دیگر اجازه ادامه تجاوز به این تروریست ها را نمی دهند و هر کشور مشکوک به حمایت از گروهک تروریستی داعش را که روزانه مرتکب فجایعی در سوریه، عراق و لیبی می شود، در انزوا قرار می دهند.

جارالله اضافه کرد: رژیم صهیونیستی آن چه را که طی چهار سال گذشته به ویژه ماه های اخیر در عراق، سوریه و لیبی رخ داد، چوب رهایی برای خروج از بن بست فشارهای عربی جهت پذیرش به اصطلاح طرح صلح و ایجاد دو کشور در مرزهای سال 1967 که اجلاس بیروت در سال 2002میلادی پایه ریزی کرد، می داند.

وی ادامه داد: حوادث ماه های اخیر در عراق زیان زیادی به رژیم صهیونیستی و آمریکا وارد کرده است، به ویژه پس از این که داعش تبدیل به تهدیدی برای منافع حیاتی آن دو در شمال عراق شد و اقدام به قتل شهروندان آمریکایی کرد.

ˈکاخ سفید نمی تواند سکوت در برابر مردم آمریکا را توجیه کند به همین دلیل اقدام به حمله علیه مواضع داعش در عراق کرد و شکی نیست که رژیم صهیونیستی با آن نفوذی که در آمریکا دارد، تلاش می کند تا دولت آمریکا را از تداوم حمله علیه داعش باز دارد، شاید این فرصت گرانبها را برای تکمیل نقشه های خود از دست ندهد.ˈ

جارالله در تکمیل مقاله خود نوشته است: متاسفانه برخی کشورهای عربی نه تنها با رژیم صهیونیستی در جلوگیری از نابودی این گروهک تروریستی همکاری می کنند، بلکه حمایت مالی از آنها کرده و منبر در اختیار آنها قرار می دهند تا افکار منحرف و ضد اسلامی خود را منتشر سازند، غافل از این که روزی خود قربانی این تروریست ها می شوند.

رسانام** 1453**7074**1275
کد N468881

وبگردی