آفتاب
در پی پیروزی مقاومت فلسطین

کاهش شدید مقبولیت نتانیاهو

کاهش شدید مقبولیت نتانیاهو

تهران– ایرنا– نتایج یک نظر سنجی در فلسطین اشغالی نشان داد که میزان رضایت از ˈبنیامین نتانیاهو ˈ نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از آغاز تجاوز وحشیانه به غزه به شدت کاهش یافته است.

به گزارش شبکه ˈروسیا الیومˈ، براساس این نظرسنجی که نتایج آن روز دوشنبه (۲۵ اوت، ۳ شهریور) در «کانال ۲» رژیم صهیونیستی منتشر شد، سطح رضایت از عملکرد نتانیاهو از ۸۲ درصد در آغاز تجاوز به غزه به ۳۸ درصد رسیده است.

در همین حال، نتایج چهار نظرسنجی دیگر هم نشان می دهد سطح محبوبیت نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از تاکید و فشارهای وی در اجرای حملات مرگبار به غزه با افول مواجه شده است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است که امروز تنها 24 درصد از صهیونیست ها بر این باورند که راهکارهای ارتش و کابینه صهیونیستی در رابطه با حل مشکل موشک های مقاومت موفقیت آمیز خواهد بود .

با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید نیز تنها 18 درصد معتقدند که سال تحصیلی جدید باید در موعد خود آغاز شود، اما 63 درصد آغاز سال تحصیلی جدید در موعد مقرر خود را در مناطق جنوب اراضی اشغالی را تایید نمی کنند و 15 درصد مخالف آغاز سال تحصیلی جدید در تمامی مناطق اراضی اشغالی هستند.

در همین حال رییس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی خواستار برکناری نتانیاهو پس از ناکامی در عمل به وعده های خود برای نابودی موشک های مقاومت فلسطینی در غزه شد.

گفتنی است، از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی علیه غزه که با واکنش موشکی نیروهای مقاومت روبه رو شد، شهرک نشینان در تل آویو بارها علیه جنگ تظاهرات کردند.

در تجاوز نظامی 51 روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از دو هزار و145 فلسطینی شهید و نزدیک به 11 هزار نفر دیگر زخمی شدند.

رسانام**1408**1049**1566
کد N468701

وبگردی