آفتاب

آغاز جلسه علنی مجلس

آغاز جلسه علنی مجلس

نمایندگان مجلس لحظات پیش جلسه خود را که با قدری تأخیر آغاز شده بود شروع کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی لاریجانی رئیس مجلس اعلام کرد که دلیل تأخیر امروز مجلس این بود که نمایندگان قدری راجع به مسائل و حساسیت‌های منطقه‌ای گفت‌و‌گو کردند.

او ابراز امیدواری کرد که شرایط منطقه هرچه باثبات‌تر است.

به گزارش ایسنا، در جلسه امروز قرار است طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده که از سوی کمیسیون فرهنگی بررسی شده بود به صحن علنی بیاید؛ همچنین ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی در مورد طرح جامع کاداستر، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی در مورد لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد طرح نجات و احیای تالاب‌ها و دریاچه‌های کشور، گزارش شور دوم کمیسیون ملی در مورد طرح حمایت از صنعت برق کشور و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی در دستور کار مجلس قرار دارد.

همچنین مجلس قرار است دو نفر از اعضای کمیسیون‌های برنامه و عمران را برای عضو ناظر در شورای آمایش سرزمین، سه نفر از کمیسیون‌های برنامه و اصل 90 و اقتصاد را به عنوان عضر ناظر در کارگروه ایجاد تسهیل و تسریع در صدور مجوز از دستگاه‌های اجرایی انتخاب کند.

به علاوه انتخات دو نفر از کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه جهت عضویت در هیات امنای صندوق توسعه ملی و یک نفر به عنوان ناظر بر شورای عالی آمار از دیگر دستورات امروز مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام

کد N468176

وبگردی