آفتاب

مرکز ارتباطات مردمی جایگزین نامه به رییس جمهوری شد

مرکز ارتباطات مردمی جایگزین نامه به رییس جمهوری شد

مشهد - ایرنا - معاون هماهنگی و امور اجرایی نهاد ریاست جمهوری گفت: ˈمرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و سامانه تلفنی 111ˈ جایگزین طرح مشکلات مردم از طریق ارائه نامه به رییس جمهوری شده است.

ˈعلی اصغر احمدیˈ روز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی در مشهد افزود: پیشتر در سفرهای استانی هیات دولت و رییس جمهوری، مردم به نامه می دادند که گاه در پاسخ این نامه ها پول و مبالغی نیز داده می شد اما اکنون این رسم دیگر وجود ندارد.

وی گفت: در سفرهای استانی و ازجمله در سفر چند روز آتی هیات دولت و رییس جمهوری به خراسان رضوی ˈمرکز ارتباطات مردمیˈ با حدود 400 نیرو در مشهد راه اندازی می شود.

معاون هماهنگی و امور اجرایی نهاد ریاست جمهوری افزود: این افراد با استقرار در یک سالن، سامانه تلفنی 111 را برای دریافت سخنان، نظرات، پیشنهادات و مشکلات مردم راه اندازی می کنند لذا مردم اگر با رییس جمهوری یا اعضای هیات دولت سخنی دارند می توانند از طریق این سامانه تماس تلفنی برقرار کرده و نظرات خود را بیان کنند.

وی گفت: حرفهای مردم توسط کاربران این مرکز و سامانه شنیده شده و ثبت می شود آنگاه به هر تماس گیرنده یک ˈکد رهگیریˈ داده می شود که ازطریق آن می توانند پاسخ رییس جمهوری و هیات دولت را پیگیری و دریافت کنند.

احمدی اظهارداشت: اعتبارات تملک دارایی بودجه سال 1393 کشور حدود 370 هزار میلیارد ریال است.

وی افزود: این رقم یعنی منابع بسیار محدود می باشد در حالی که خواسته ها و مشکلات بسیار زیاد است لذا باید در سفرهای استانی هیات دولت پروژه هایی که بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند با پراکنش عادلانه منطقه ای و شهرستانی در اولویت تخصیص اعتبار قرار گیرند.

1922/660/1547
کد N467971

وبگردی