آفتاب
در کمیسیون عمران صورت گرفت:

تشکیل کمیته ویژه برای بررسی وضعیت امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده ایلام

تشکیل کمیته ویژه برای بررسی وضعیت امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده ایلام

یک عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، گفت: در این جلسه گزارشی توسط هیات اعزامی از سوی کمیسیون عمران مجلس به ایلام از بررسی زلزله بخش مورموری شهرستان آبدانان این استان ارائه شد.

علی محمد چهاردولی، نماینده ملایر در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هم‌چنین با اشاره به حضور مدیران استانی ایلام در جلسه امروز کمیسیون عمران افزود: مدیران استان ایلام نیز در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت منطقه زلزله‌زده ایلام و مردم این مناطق ارائه و بر تدوام رسیدگی‌ها و امدادرسانی به این مناطق تاکید کردند. به منظور تداوم رسیدگی به مناطق زلزله‌زده ایلام قرار شد کمیته‌ای مشخص از سوی کمیسیون عمران مجلس تشکیل شود.

چهاردولی درباره میزان خسارت‌های ناشی از زلزله اخیر ایلام و برآوردهای انجام شده، خاطرنشان کرد: در گزارش‌های ارائه شده از سوی مسوولان و اعضای کمیسیون عمران مجلس تاکنون عدد و رقمی از میزان خسارت‌های زلزله ایلام اعلام نشده است.

این نماینده مجلس به حضور وزیر راه وشهرسازی در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس اشاره کرد و ادامه داد: سوال نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه از آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در مورد نحوه برخورد خلبان پرواز تهران - ارومیه که رخ داده بود مطرح و قاضی پور به شرط انجام برخی اقدامات از جمله اصلاح نحوه برخورد خلبان پرواز یاد شده از پاسخ وزیر قانع شد.

او خاطرنشان کرد: هم‌چنین آخوندی و جهانگیری رییس سازمان هواپیمایی با توجه به تشکیل کمیته تخصصی بررسی سانحه سقوط هواپیمای ایران - 140 گزارش و توضیحاتی پیرامون آخرین اقدامات و اطلاعات این کمیته ارائه کردند.

چهاردولی در پایان گفت: بر اساس گزارش ارائه شده اطلاعات سیستم صوتی و موتوری جعبه سیاه هواپیمای ایران - 140 در کمیته بررسی سانحه سقوط این هواپیما در حال بررسی است و به‌زودی گزارش کامل این بررسی‌ها ارائه می‌شود.

انتهای پیام

کد N467815

وبگردی