آفتاب

یک نماینده مجلس: زیاد حرف می‌ز‌نیم و کم عمل می‌کنیم

یک نماینده مجلس: زیاد حرف می‌ز‌نیم و کم عمل می‌کنیم

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که باید یک ماه کارخانه تولید قانون را در مجلس تعطیل کرده و در مجلس را ببندیم و دوربین‌ها را جمع کنیم گفت: باید بنشینیم و برای اقتصاد مقاومتی چاره‌ای بیاندیشیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالرضا مصری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس با بیان این‌که مهمترین مسأله حال حاضر کشور مباحث اقتصادی است، گفت: مقام معظم رهبری از سال 86 موضوعات اقتصادی را در طلیعه سال‌ها مطرح کردند و سال گذشته نیز اقتصاد مقاومتی به عنوان راه برون‌رفت از این مرض اقتصادی در کشور مطرح شد.

وی افزود: این راه برون‌رفت ترسیم شد و ما باید خالق حماسه اقتصادی در کشور باشیم، اما متأسفانه ما همه زیاد حرف می‌ز‌نیم و کم عمل می‌کنیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر این‌که راهکار حماسه اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است تصریح کرد: نقشه راه آماده است و زمان گذر از شعار به عمل رسیده و مفهوم اجرایی و عملی «ما همه سرباز توایم» کجا باید دریافت شود؟

مصری خاطرنشان کرد: اگر این اقتصاد مقاومتی نسخه بانک جهانی بود الان چقدر برای آن سینه چاک می‌کردیم؟ اقتصاد مقاومتی به معنای بهره‌وری و تولید، رفاه عمومی، مدیریت مدرن، جلوگیری از خام فروشی، اعتقاد، اعتنا و اعتماد به مردم است.

وی در ادامه بیان کرد: یک ماه کارخانه تولید قانون را در این مجلس تعطیل کنیم، در مجلس ببندیم، دوربین‌ها را جمع کنیم و بنشینیم و برای اقتصاد مقاومتی چاره‌ای بیاندیشیم. سمینار، دومینار، بازدید، نمایش و همایش را کنار بگذاریم و برای عملی شدن این اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان این‌که روان‌سازی تولید باید محقق شود تا تولیدکننده به تولید رغبت داشته باشد، ادامه داد: این راهی که نظام بانکداری ما می‌رود به ترکستان است و تا زمانی که پشت هر بانکی که در کشور تشکیل می‌شود یک قدرت پنهان نهفته و دولت‌ها آمر بانک مرکزی هستند و تا زمانی که نظام پوسیده بانکی ما اصلاح نشده و این سرطان بدخیم جراحی نشود ما زمین می‌خوریم.

مصری در پایان تأکید کرد: نباید اجازه دهیم فساد 3 هزارمیلیاردی به 30 هزار میلیارد برسد.

انتهای پیام

کد N466735

وبگردی