آفتاب
تازه‌ترین نظرسنجی در اسرائیل نشان داد؛

کاهش حمایت‌های مردمی از نتانیاهو

کاهش حمایت‌های مردمی از نتانیاهو

نتایج یک نظرسنجی که شبکه دو رژیم صهیونیستی آن را منتشر کرد، نشان داد که حمایت مردمی از بنیامین نتانیاهو به دلیل عملکردش در برخورد با اوضاع نوار غزه بسیار کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، براساس نتایج نظرسنجی که شبکه دو رژیم صهیونیستی آن را منتشر کرد تنها 50 درصد اسرائیلی‌ها از عملکرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جنگش علیه نوار غزه راضی هستند و این نتایج نشان می‌دهد که حمایت‌ها از نتانیاهو هر روز کمتر می‌شود.

براساس نظرسنجی که چند روز پیش منتشر شد نتانیاهو سه هفته پیش از 63 درصد از حمایت مردمی در میان اسرائیلی‌ها برخوردار بود، اما این میزان هر روز کمتر از روز قبل می‌شود.

در خصوص اقدامات دولت رژیم صهیونیستی برای حل مساله امنیت ساکنان جنوب اراضی اشغالی 68 درصد معتقدند که این مساله خوب حل نشده است و تنها 24 درصد اعتقاد دارند که این مشکل به خوبی حل شده است.

با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید نیز تنها 18 درصد معتقدند که سال تحصیلی جدید باید در موعد خود آغاز شود، اما 63 درصد آغاز سال تحصیلی جدید در موعد مقرر خود را در مناطق جنوب اراضی اشغالی را تایید نمی‌کنند و 15 درصد مخالف آغاز سال تحصیلی جدید در تمامی مناطق اراضی اشغالی هستند.

انتهای پیام

کد N466656

وبگردی