آفتاب
جامعه اسلامی کارمندان :

دولت در جهت حل مشکلات معیشتی کارمندان گام های عملی بردارد

دولت در جهت حل مشکلات معیشتی کارمندان گام های عملی بردارد

جامعه اسلامی کارمندان طی بیانیه ‌ای با تبریک چهارم شهریور روز کارمند، از دولت خواست تا در جهت رفاه نسبی و حل مشکلات معیشتی این قشر گام های عملی بردارد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه آمده است: روز کارمند در واقع روزی است که از کلیه کارمندان خدوم و ایثارگر یعنی کسانی که بخش اعظم اداره امور کشور را در دست دارند و در سطوح مختلف استخدامی ، کارشناسی ، مدیریتی و تخصصی در عرصه های گوناگون در تدبیر امور،علم و صنعت و فن آوری و ... در کار و ابتکار و خلاقیت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم در تلاش هستند باید تجلیل و تقدیر به عمل آید.

کارمندان کشور درگذشته تحت فرماندهی حضرت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و اکنون تحت مدیریت ولی فقیه زمان حضرت ایت الله العظمی خامنه ای مقام معظم رهبری در اداره امور و توسعه و پیشرفت برنامه های خرد و کلان گام برداشته‌اند و از جان ودل در جهت سربلندی و افتخار میهن اسلامی تلاش می نمایند.

چامعه اسلامی کارمندان با اغتنام از فرصت از رهنمود های رهبر معظم انقلاب بویژه در مورد اقتصاد مقاومتی استقبال نموده و بر این باور است که باتدوین راهبرد صحیح اقتصادی و برنامه ریزی ومدیریت جهادی می توان از استعدادها و ظرفیت های سرشار کشور در جهت پیشرفت در ابعاد اقتصادی و فرهنگی و علمی بهره برد.

توصیه ما به دولت محترم نیز این است که در جهت رفاه نسبی و حل مشکلات معیشتی اقشار کم در آمد بویژه کارمندان گام های عملی بردارد.

جامعه اسلامی کارمندان ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند همراه با جامعه عظیم کارمندان شریف و خدوم در نظام جمهوری اسلامی ایران کار را عبادت می داند و با پیروی از خط امام (ره) و رهبری مانند گذشته آماده خدمت و مجاهدت در راه اعتلای میهن اسلامی و حمایت و کمک به دولت یازدهم می باشد.

انتهای پیام

کد N466649

وبگردی