آفتاب
در پاسخ به احتمال برکناری‌اش از نایب رییسی فدراسیون فوتبال

فریده شجاعی: نمی‌توانم بگویم چه شده است

فریده شجاعی: نمی‌توانم بگویم چه شده است

مذاکره برای برکناری احتمالی نایب رییس فدارسیون فوتبال از سوی معاون بانوان وزارت ورزش در حالی تایید شد که شجاعی می گوید فعلا قصد ندارد در این برهه درباره آنچه که اتفاق افتاده و بر او گذشته است، صحبتی کند.

فریده شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)، درباره زمزمه های برکناری‌اش از نایب رییسی بانوان فدراسیون فوتبال اظهار کرد: این موضوع در حد شنیده هاست و به طور جدی صحبتی با من نشده است.

وی در پاسخ به این که چه مشکلی بین او و فدراسیون فوتبال وجود دارد، گفت: نمی خواهم حالا دراین باره صحبتی کنم اما در آینده حرف خواهم زد.

شجاعی درباره این که آیا با توجه به شایعه برکناری‌اش به کار خود در فدراسیون فوتبال ادامه می دهد، گفت: مانند همیشه به فدراسیون می روم و روند کاری کمیته بانوان نیز ادامه دارد، حتی ما در تلاش هستیم که سمینار بانوان را برگزار کنیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال در پاسخ به این که آیا با این شرایط به کار خود در فدراسیون ادامه می دهد، به ایسنا گفت: به هر حال ماندنم نیز شرایط دارد اما حالا نمی توانم بگویم که چه شده و چه چیزی در گذشته اتفاق افتاده است. اجازه بدهید به موقع خود در این باره صحبت کنم.

انتهای پیام

کد N466621

وبگردی