آفتاب
حسینی‌بوشهری:

حوزه نسبت به نظام بی‌تفاوت نخواهد بود

حوزه نسبت به نظام بی‌تفاوت نخواهد بود

مدیر حوزه‌های علمیه با تاکید بر این‌که «حوزه نسبت به نظام بی‌تفاوت نخواهد بود» گفت: اگر نقدی مطرح می‌شود، نقد دلسوزانه است و جز خیرخواهی چیز دیگری نیست.

مدیر حوزه‌های علمیه با تاکید بر این‌که «حوزه نسبت به نظام بی‌تفاوت نخواهد بود» گفت: اگر نقدی مطرح می‌شود، نقد دلسوزانه است و جز خیرخواهی چیز دیگری نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری در دیدار با عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور گفت: وظیفه می‌دانیم که نسبت به نظام همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بی تفاوت نباشیم و ما حوزه‌ای را تعریف می‌کنیم که همراه و کمک حال نظام اسلامی است و اگر نقدی مطرح می‌شود، نقد دلسوزانه است و جز خیرخواهی چیز دیگری نیست.

وی در ادامه از قم به عنوان حرم کریمه اهل بیت(س) نام برد و گفت: با توجه به حضور مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و هزاران فاضل حوزوی در قم، انتظار می‌رود که فضایی ایجاد شود که قم به عنوان شهر نمونه و الگو به جهان معرفی شود.

وی با بیان این‌که «در قم طلابی از سایر کشورها نیز تحصیل می‌کنند» افزود: قم حتی از برخی از جهات شاید مهم‌تر از تهران باشد، از این رو باید تلاش شود تا ساخت و سازها و خیابان‌ها به یک شکل آبرومند انجام شود و تمام توان خود را به کار ببرید تا مشکلات این استان حل شود.

به گزارش ایسنا به نقل از حوزه‌نیوز، مدیر حوزه‌های علمیه خطاب به وزیر کشور گفت: انتظار دیگر به مسائل فرهنگی مربوط می‌شود که البته شما متولی همه آنها نیستید، اما به عنوان یکی از اعضای کابینه دولت از جایگاه خاصی برخوردار هستید و استانداران، فرمانداران و به گونه‌ای شوراهای اسلامی شهر و بدنه نظام اسلامی با وزارت کشور گره می‌خورد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنانش با اشاره به فعالیت‌ها و تبلیغات دشمنان خاطرنشان کرد: هر چه حضور روحانیت و معنویت در جامعه بیشتر شود، بهتر می‌توان به نظام کمک کرد.

حسینی بوشهری توسعه حوزه‌های علمیه را با توجه به تعداد بی‌شمار متقاضیان ورود به حوزه ضروری خواند و گفت: امیدواریم دولت بتواند بر مشکلات فایق آید تا مردم در رفاه، آرامش، آسایش و معنویت زندگی کنند.

انتهای پیام

کد N466226

وبگردی