آفتاب

وزیر کشور: مسکن اجتماعی با الگویی جدیدتر از مسکن مهر دنبال می شود

وزیر کشور: مسکن اجتماعی با الگویی جدیدتر از مسکن مهر دنبال می شود

قم - ایرنا - وزیر کشور گفت: سیاست دولت تدبیر و امید حمایت از مسکن اجتماعی با مدل و الگوی جدیدتر از مسکن مهر و سیاستگذاری درست در این حوزه است.

به گزارش ایرنا، ˈعبدالرضا رحمانی فضلیˈ عصر دوشنبه در حاشیه افتتاح چهار هزار واحد مسکن مهر قم در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دولت در حوزه مسکن مهر نیز تمام تلاش خود را برای به سرانجام رساندن این پروژه و تامین زیرساخت های مناسب به کار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: دولت برنامه مسکن اجتماعی را با برنامه ریزی درست دنبال می کند تا مشکلات مردم در این حوزه به حداقل برسد.

رحمانی فضلی با اشاره به برخی مشکلات مسکن مهر گفت: با توجه به حجم گسترده مسکن مهر، گاهی با تفاوت قیمت ها مواجه هستیم و از ابتدا نیز سیاست گذاری در این حوزه ها درست نبوده است؛ بنابراین دولت به خصوص وزارت راه و شهرسازی تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار خواهد گرفت.

چهار هزار واحد مسکن مهر قم، عصر امروز (دوشنبه) طی مراسمی با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در منطقه پردیسان قم به بهره برداری رسید.

تاکنون 30 هزار و 18 واحد مسکونی مهر طی هفت مرحله در قم واگذار شده است که تعهد استان در زمینه ساخت مسکن مهر، 40 هزار واحد است.

وزیر کشور صبح امروز در سفر به استان قم پس از شرکت در صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی قم، در جلسه شورای تامین و جلسه شورای اداری استان شرکت کرد و به بررسی مشکلات استان قم پرداخت.

وی با آیت الله ˈحسین وحید خراسانیˈ از مراجع تقلید بدون حضور خبرنگاران دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر کشور همچنین با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و زیارت مضجع شریف کریمه اهل بیت(ع)، با حجت الاسلام والمسلمین ˈسید محمد سعیدیˈ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه دیدار و گفت و گو کرد.

رحمانی فضلی همچنین در هم اندیشی ائمه جمعه، جماعات و نخبگان استان قم سخنرانی کرد. ک/3

7401 / 553 ** 1597
کد N465711

وبگردی