آفتاب

وزیر کشور بر ساخت اقامتگاههای ارزان قیمت در قم تاکید کرد

وزیر کشور بر ساخت اقامتگاههای ارزان قیمت در قم تاکید کرد

قم - ایرنا - وزیر کشور بر ساخت اقامتگاههای ارزان قیمت برای زائران حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، ˈعبدالرضا رحمانی فضلیˈ روز دوشنبه در دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به ضرورت افزایش مدت اقامت زائران حرم مطهر بانوی کریمه اهل بیت(س) در شهر مقدس قم تصریح کرد: با تکیه بر بخش خصوصی، اقامتگاه ارزان قیمت برای زائران در اطراف حرم مطهر ساخته شود.

حجت الاسلام و المسلمین ˈسید محمد سعیدیˈ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز در این دیدار با تاکید بر ضرورت ساخت زائرسرا در استان قم اظهار کرد: در قم با کمبود زائرسرا مواجه هستیم و نیاز است زائرسراهایی ساخته شود تا بتوانیم برای اسکان کوتاه مدت زائران استفاده کنیم.

ˈمحمدرضا توحیدی نیاˈ معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه (س) نیز در این دیدار گفت: آستان مقدس حضرت معصومه (س)، 10 هزار میلیاد ریال از ادارات دولتی در استان قم مانند راه آهن طلب دارد که تاکنون مبلغ دو هزار و 800 میلیارد ریال آن برای پرداخت تصویب شده است.

همچنین حجت السلام و المسلمین ˈمحمد صادق صالحی منشˈ استاندار قم در این دیدار در رابطه با برنامه های مسوولان استان در رابطه با ساخت زائرسرا توضیحاتی ارائه کرد.

در پایان این دیدار عکس حرم مطهر حضرت معصومه (س) به وزیر کشور اهدا شد.

وزیر کشور همچنین در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران با اشاره به نهایی شدن انتخاب معاون سیاسی وزارت کشور، گفت: در این زمینه دو تا سه گزینه انتخاب شده و به زودی معرفی خواهد شد.

رحمانی فضلی همچنین موضوع انتخابش را به عنوان رییس سازمان صدا و سیما رد کرد و آن را شایعه خواند.

وزیر کشور صبح امروز در سفر به استان قم پس از شرکت در صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی قم، در جلسه شورای تامین و جلسه شورای اداری استان شرکت کرد و به بررسی مشکلات استان قم پرداخت.

وی با آیت الله ˈحسین وحید خراسانیˈ از مراجع تقلید دیدار کرد و قرار است با آیت الله ˈسید هاشم حسینی بوشهریˈ مدیر حوزه های علمیه و جمعی از نخبگان استان قم دیدار کند.

7406/ 553
کد N465232

وبگردی