آفتاب

رییس سازمان بسیج اساتید:کدخدایی به نام آمریکا نمی‌شناسیم

رییس سازمان بسیج اساتید:کدخدایی به نام آمریکا نمی‌شناسیم

رییس سازمان بسیج اساتید گفت: ما کدخدایی به نام آمریکا نمی‌شناسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، سهراب صلاحی در مراسم افتتاحیه نشست سراسری بسیج اساتید کشور در سالن صبای مشهد با اشاره به رشد علمی کشور که رتبه 17 را در دنیا را داراست، اظهار کرد: متاسفانه در یک سال اخیر مشکلاتی در راه رشد علمی به وجود آمد که مجلس با درایت کامل وارد موضوع شد.

وی با تاکید بر شناخت ابزارهای دشمن در جنگ نرم توسط اساتید بسیجی، یادآور شد: یکی از راه‌های شناخت ابزار دشمن در جنگ نرم معرفت به خداوند متعال است؛ قدم‌های اولیه این معرفت توسط پیامبران و بزرگان برداشته شد که پیام آن تکیه بر هدف والای جهاد است.

رییس سازمان بسیج اساتید با بیان این‌که مهار ایران مهمترین هدف آمریکا است، خاطرنشان کرد: تاثیر جمهوری اسلامی از جنبه‌های مختلف قابل بررسی و بازبینی‌ است از لحاظ جغرافیایی و منطقه‌ای این تاثیر مورد توجه است؛ مهمترین رویکرد آمریکا در منطقه مهار جمهوری اسلامی با استفاده از قدرت‌سازی‌ها و منطقه‌سازی‌هاست.

صلاحی گفت: پس از شکست‌های دشمن در اوایل انقلاب او سعی کرد به دنبال توطئه‌ها و طراحی‌های جدید برود که یکی از این نقشه‌های خام، حوادث سال ۸۸ بود، اما دنیا دید چگونه این فتنه توسط رهبر انقلاب مهار شد.

وی با بیان اینکه تحولات لبنان، سوریه، عراق و ایجاد فرقه ضاله داعش تنها برای مهار قدرت انقلاب اسلامی است، ادامه داد: پاتک‌های بعدی دشمن پس از شکست توطئه‌هایش در اوایل انقلاب تحولات لبنان، سوریه، عراق و داعش بود، در منطقه‌ای که اقتصاد و امنیت به دست دشمن تحت تاثیر قرار می‌گیرد دولتمردان ما باید بیش از گذشته توجه خود را معطوف به امنیت منطقه کنند، هرچند که همه در دنیا می‌دانند بدون نظر جمهوری اسلامی ایران در این منطقه نمی‌توانند کاری انجام دهند.

انتهای پیام

کد N465194

وبگردی