آفتاب

رونمایی جهانگیری از 5 فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان

رونمایی جهانگیری از 5 فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان

معاون اول رییس جمهور از بخش‌های مختلف شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کرد و در جریان فعالیت‌ها و عملکرد بخش‌های مختلف این شهرک قرار گرفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر اسحاق جهانگیری در جریان سفر به استان اصفهان با حضور در شهرک علمی و فناوری این استان، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این شهرک، از تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در این شهرک و تجاری سازی دستاوردهای این شرکتها مطلع شد.

معاون اول رییس جمهور همچنین در جریان این بازدید از ۵ فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان رونمایی کرد که عبارتند از: فناوری کمپوست تولید شده به روش نانو بیو رآکتور غشایی ، وکیوم تراپی زخم با کاربرد ترمیم زخم وبافت های آسیب دیده اطراف زخم ، دستگاه عملگر خطی قابل استفاده درصنایع مختلف به ویژه مهندسی پزشکی وتجهیزات ورزشی ، فناوری آنزیم پودرهای شوینده سازگار بامحیط زیست و سامانه حفاظت از اطلاعات سرورهای حیاتی. که عبارتند از: فناوری کمپوست تولید شده به روش نانو بیو رآکتور غشایی ، وکیوم تراپی زخم با کاربرد ترمیم زخم وبافت های آسیب دیده اطراف زخم ، دستگاه عملگر خطی قابل استفاده درصنایع مختلف به ویژه مهندسی پزشکی وتجهیزات ورزشی ، فناوری آنزیم پودرهای شوینده سازگار بامحیط زیست و سامانه حفاظت از اطلاعات سرورهای حیاتی.

انتهای پیام

کد N464558

وبگردی