آفتاب

تعطیلی تعدادی از نمایشگاه‌های اتومبیل در مشهد

تعطیلی تعدادی از نمایشگاه‌های اتومبیل در مشهد

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد گفت: طی ماه‌های گذشته به دلیل وضعیت نامعلوم صنعت خودرو شاهد غیرفعال شدن تعداد واحدهای صنفی نمایشگاه اتومبیل بوده‌ایم.

حمیدرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، با اشاره به بلاتکلیفی صنعت خودرو در کشور، اظهار کرد: مشهد حدود 700 واحد صنفی نمایشگاه اتومبیل دارد که با توجه به وضعیت نامطلوب این صنعت شاهد ریزش ماهانه 6 واحد صنفی هستیم.

وی ادامه داد: زمانی که قیمت خودرو از طرف شورای رقابت، دولت و شرکت‌های تولیدکننده مشخص شود وضعیت تولیدکنندگان وعرضه‌کنندگان نیز مشخص خواهد شد. وضعیت حال خودرو، بازار را به رکود بیشتر می‌کشاند و ما روز به روز شاهد رکود روز افزون در این بازار هستیم.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد اظهار کرد: قطعا با مشخص شدن وضعیت خودرو و رونق این صنعت شامل رونق سایر بخش‌ها نیز خواهیم بود.

حیدری با تاکید بر اینکه با جمعه‌بازاری که از طرف شهرداری راه افتاده است مخالفیم ادامه داد: جمعه‌بازارها به منظور تنظیم بازار راه‌اندازی می‌شوند اما جمعه بازار مشهد وجه تجاری دارد. با این وضعیت و با توجه به رکود صنعت خودرو، فعالیت این بازار به هیچ عنوان توجیح نداشته و موازی کاری محسوب می‌شود و ما نیز با آن مخالفیم.

انتهای پیام

کد N464384

وبگردی