آفتاب

موفاز: موشک‌های فلسطینی‌ها ضربات سنگینی به اسرائیل وارد کرد

موفاز: موشک‌های فلسطینی‌ها ضربات سنگینی به اسرائیل وارد کرد

رئیس حزب کادیما و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در سخنانی با اذعان به اینکه حملات موشکی مقاومت ضربات سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است، گفت: حماس موفق شد تا این جنگ را تا 50 روز طول دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، شائول موفاز، وزیر جنگ و رئیس ستاد اسبق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب کادیما اعلام کرد: باید شلیک موشک‌ها و راکت‌ها متوقف شود، حتی اگر این مساله ایجاب کند که مجددا برای عملیات زمینی وارد نوار غزه شویم.

موفاز در مصاحبه با روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گفت: اسرائیل به پایان این دور از درگیری‌ها نزدیک می‌شود و می‌تواند به معادله "آرامش در مقابل آرامش" دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های فلسطینی توانستند اسرائیل را به جنگ فرسایشی بلند مدتی بکشانند و جنبش حماس موفق شد تا این جنگ را از 50 روز قبل تا به امروز ادامه دهد.

این مقام اسرائیلی تاکید کرد: تل‌آویو باید به مساله بعد از جنگ غزه دقت کند، و بر این مساله متمرکز شود که نمی‌توان به سیاست درگیری‌ها بازگردیم و باید به این درگیری‌ها یا از طریق عاری کردن نوار غزه از سلاح و یا با حملات زمینی پایان داد.

پیشتر موشه یعالون، وزیر جنگ کنونی رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود: حملات هوایی به غزه ادامه خواهد داشت و گزینه‌های دیگری برای حمله به حماس نیز وجود دارد.

انتهای پیام

کد N463885

وبگردی