آفتاب

شهادت ده‌ها فلسطینی و انهدام مساجد غزه در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی

شهادت ده‌ها فلسطینی و انهدام مساجد غزه در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی

با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه 17 فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند، این در حالی است که نخست وزیر این رژیم اعلام کرده که این جنگ جنگی طولانی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، یک منبع پزشکی در فلسطین اعلام کرد که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه التفاح در شرق نوار غزه دو فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند و بدین ترتیب آمار کشته شدگان روز یکشنبه به 17 تن افزایش یافت.

همچنین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه شش کودک فلسطینی به شهادت رسیدند و تعداد شهدای فلسطین از زمان شکست مذاکرات اخیر برای برقراری آتش بس از روز سه شنبه گذشته تاکنون به 99 تن رسید و از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون 2122 فلسطینی به شهادت رسیده و 10 هزار و 900 تن دیگر زخمی شدند.

همچنین یک مسئول نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم تاکتیک و روش نظامی جدیدی را برای هدف قرار دادن ساختمان‌ها و منازل در غزه به کار خواهد برد.

از سوی دیگر، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد: عملیات صخره سخت اسرائیل همچنان ادامه دارد و تا تحقق اهداف خود از جنگ دست برنخواهیم داشت و این عملیات ممکن است زمان زیادی به طول بینجامد.

وی افزود: حماس بهای اقدامات خود را خواهد پرداخت. هیچ گونه مصونیت و بهانه‌ای برای هیچ شخصی وجود ندارد که بخواهد به ساکنان اسرائیلی موشک شلیک کند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که پنج موشک از سوریه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

همچنین یک منبع پزشکی در اراضی اشغالی اعلام کرد که سه اسرائیلی به خاطر حملات گروه‌های مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی زخمی شدند.

همچنین منابع پزشکی اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از شب گذشته حملات شدیدی را به مناطق مختلف در نوار غزه انجام داده‌اند و همچنین مسجد علی ابن ابیطالب در منطقه الزیتون واقع در جنوب شرق غزه را به طور کامل ویران کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی اقدام به شلیک موشک و خمپاره به سمت اراضی اشغالی کردند.

در حملات رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در غرب نوار غزه و منطقه شیخ رضوان و دیرالبلح سه فلسطینی به شهادت رسیده و چند تن دیگر زخمی شدند.

همچنین یک فلسطینی و چهار کودک در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شرق جبالیا به شهادت رسیده و در این حمله یک منزل به طور کامل ویران شد.

به گزارش رسانه‌های اسرائیلی پنج سرباز اسرائیلی نیز در حمله گردان‌های عزالدین قسام به گذرگاه ارز در نزدیکی بیت حانون زخمی شدند.

از سوی دیگر، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مسجد عمر بن عبدالعزیز در شهرک بیت حانون در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند و موجب ویرانی کامل این مسجد و آسیب رساندن به برخی از مناطق اطراف آن شد.

انتهای پیام

کد N463747

وبگردی