آفتاب

بررسی مصوبه دولت سابق درباره الحاق منطقه صنعتی علی آباد در کمیسیون شوراهای مجلس

بررسی مصوبه دولت سابق درباره الحاق منطقه صنعتی علی آباد در کمیسیون شوراهای مجلس

تهران - ایرنا- رییس کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس شورای اسلامی از بررسی مصوبه دولت سابق در خصوص الحاق منطقه صنعتی علی آباد از شهرستان گرمسار به پاکدشت با حضور نمایندگان و قائم مقام وزیر کشور در جلسه روزیکشنبه این کمیسیون خبر داد.

امیر خجسته در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به برگزاری جلسه امروز کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس شورای اسلامی افزود: در دولت قبل مصوبه ای مبنی بر الحاق منطقه صنعتی علی آباد از گرمسار به پاکدشت بوده که این موضوع موافق و مخالفینی را داشته است که با توجه به درخواست نماینده گرمسار مقرر شد هیاتی از کمیسیون به منطقه اعزام و نسبت به بررسی موضوع اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت تقسیمات کشوری اظهارکرد: تقسیمات کشوری و تقسیم بندی حدود استان ها و شهرستان ها به نحوی است که در نظر داریم تا توزیع عادلانه امکانات به بهترین شکل ممکن در کشور صورت بگیرد و توسعه متوازن برقرار شود.

رییس کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس شورای اسلامی توجه به شهرک های صنعتی و معضلات این حوزه را گامی مهم در توسعه و ترقی کشور ارزیابی کرد و گفت: تمام دغدغه مجلس و نمایندگان ملت بر این استوار است که حوزه صنعت در کشور حرکت رو به رشد داشته و موانع آن به هر طریق ممکن رفع شود لذا کمیسیون از هر پیشنهادی که منجر به تقویت بخش صنعت شود استقبال می کند.

خجسته افزود: در این جلسه مقرر شد تا منطقه صنعتی علی آباد کماکان در حوزه استان سمنان و شهرستان گرمسار باقی بماند و امور اداری و فنی شهرک جهت تسریع امور در بخش شهرک های صنعتی استان تهران دنبال شود.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه کلیات لایحه الحاقی موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و قانون جامع شوراهای اسلامی شهر و روستا مورد بحث و بررسی قرار گرفت که ادامه بحث به روز سه شنبه موکول شد.

سیام*9254**1856
کد N463402

وبگردی