آفتاب

لیونی: باید قطر و ترکیه را در محافل بین‌المللی منزوی کنیم

لیونی: باید قطر و ترکیه را در محافل بین‌المللی منزوی کنیم

وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی با بیان اینکه این رژیم باید قطر و ترکیه را به دلیل حمایتشان از حماس در محافل بین‌المللی منزوی کند، گفت: اسرائیل، مصر، اردن و تشکیلات خودگردان فلسطین دارای یک هدف استراتژیک مشترک علیه حماس هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه فلسطین الیوم، "تزیپی لیونی"، وزیر دادگستی رژیم صهیونیستی در سخنانی عنوان داشت: اسرائیل، مصر، اردن و تشکیلات خودگردان فلسطین دارای یک هدف استراتژیک مشترک هستند که این هدف عبارت از توقف افزایش قدرت جنبش حماس است.

وی درخصوص یک طرح اروپایی جهت صدور قطع‌نامه‌ای از سوی شورای امنیت با هدف آتش‌بس میان رژیم صهونیستی با گروه‌های فلسطینی در غزه عنوان داشت: ما باید قطر و ترکیه را در محافل بین‌المللی منزوی کنیم؛ چرا که این دو کشور در قدرت گرفتن جنبش حماس دست دارند.

این مقام اسرائیلی در مصاحبه با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ما تلاش می‌کنیم تا از طریق قطع‌نامه‌ای از سوی شورای امنیت، تشکیلات خودگردان فلسطین را به نوار غزه بازگردانیم.

لیونی درخصوص برگزاری کنفرانس حامیان مالی با هدف بازسازی غزه گفت: ما و مصر باید مراقب باشیم که چه چیزهایی وارد نوار غزه می‌شود.

وی در خصوص عملیات زمینی در داخل غزه نیز عنوان داشت: در حال حاضر برای ما بهتر است که به حملات هوایی و ترورها ادامه دهیم.

انتهای پیام

کد N463223

وبگردی