آفتاب

عدم حمایت فراکسیون رهروان از فرجی‌دانا موجب تشکیل فراکسیون اعتدال شد

عدم حمایت فراکسیون رهروان از فرجی‌دانا موجب تشکیل فراکسیون اعتدال شد

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام خبر تشکیل فراکسیون اعتدال در طی استیضاح فرجی‌دانا و عدم حمایت فراکسیون رهروان گفت: عضویت نمایندگان در فراکسیون اعتدال به معنای خروج از فراکسیون رهروان نیست، زیرا عضویت در دو فراکسیون توان اصلاح طلبان را بالا می برد.

عابد فتاحی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، اظهار داشت: به دنبال حرکت سیاسی روز چهارشنبه در استیضاح فرجی دانا و با توجه به عملکرد ضعیف فراکسیون رهروان تولد فراکسیون جدید اعتدال در خانه ملت رقم خورد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما نیاز به فراکسیونی داریم که توانمند بوده و از قدرت کافی برای دفاع از سیاست های خود در عرصه مجلس برخوردار باشد.

نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه این نیاز در جلسه استیضاح نمایان شد، گفت: زمزمه های تشکیل این فراکسیون توسط نمایندگان اصلاح‌طلب و مستقل مدت ها شنیده می شد، اما به دلایل مختلف اعلام موجودیت نمی‌کردیم. امروز صبح نشستی میان نمایندگان مستقل و اصلاح‌طلب برگزار شد و هیات موسس فراکسیون، اساسنامه و مرامنامه آن مشخص شد.

وی با بیان اینکه این فراکسیون حدود 80 تا 90 نفر عضو دارد، گفت: اعضای این فراکسیون میتوانند ارتباطات تنگاتنگ خود را با فراکسیون رهروان ادامه دهند و عضویت در فراکسیون اعتدال به منزله خروج از فراکسیون رهروان نیست چراکه همکاری این دو فراکسیون توان اصلاح طلبان را بالا می برد.

کد N462958

وبگردی