آفتاب

نماینده مردم کهکیلویه در مجلس:سرپرست وزارت علوم توانایی مدیریت ندارد

نماینده مردم کهکیلویه در مجلس:سرپرست وزارت علوم توانایی مدیریت ندارد

تهران - ایرنا- نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی به انتصاب محمدعلی نجفی در وزارت علوم انتقاد کرد و گفت: چگونه فردی که نمی تواند سازمان میراث فرهنگی را اداره کند، در راس وزارتخانه مهمی چون وزارت علوم قرار می گیرد؟ آیا تعامل با دولت به لجبازی بدل شده است؟

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «سید علی محمد بزرگواری» روز یکشنبه در نطق میان دستور خود در مجلس خطاب به رییس جمهوری افزود: چگونه فردی که در مجلس رای اعتماد نیاورد و خود اعلام کرد به دلیل کسالت و ناراحتی قلبی توانایی اداره سازمانی همچون میراث فرهنگی را ندارد را برای وزارت علوم برمی گزینید؟

وی ادامه داد: آیا در میان 60 هزار هیات علمی، فرهیختگان علمی و دانشمندان کسی نبود به این سمت گمارده شود؟

این نماینده مجلس نهم گفت: ما نماینده و عصاره مردمی هستیم که با اعتقاد به ارزش ها که در راس آن توحید است و با تبعیت از مرجع دینی، انقلابی را بوجود آوردیم واز ارزش های انقلاب دفاع کردیم .

بزرگواری یادآور شد: همان مردمی که با مقاومت خود، فتنه ها و توطئه ها دشمنان داخلی و خارجی این انقلاب ارزشی را خنثی کردند که اوج فتنه ها دی ماه سال 88 بود.

وی همچنین گفت: همین مردم همچون دریای خروشان به میدان آمدند و خس و خاشاک فتنه ها را به زباله دان تاریخ فرستادند.

نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس با بیان این که از رسانه های زنجیره ای و افراد سبک مغز معاند دفاع نخواهیم کرد، افزود: توجه به ارزش ها از وظایف قانونی ما است و به سلطه رسانه ای توجه ای نخواهیم کرد.

بزرگواری به وزارت ارشاد و آموزش و پرورش تذکر داد تا تعامل دولت و مجلس را به هم نزند.

وی همچنین به بیژن زنگنه وزیر نفت تذکر داد تا تکلیف پذیرفته شدگان آزمون استخدامی را که بیش از 18 ماه است سرگردان هستند، مشخص کند.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس از وزیر نیرو هم خواست پس از کش و قوس فراوان که در شهرهای دهدش و چند شهر دیگر ایجاد شده با توجه به ماده 215 بودجه این شهرها را در ردیف بودجه سال 94 قزار دهد.

وی به وزیر نیرو هم به دلیل بحران آب در شهرهای این استان تذکر داد.

بزرگواری تذکری هم به وزیر کشور بخاطر بلاتکیلفی پذیرفته شدگان آزمون استانداری ها داد.

وی در پایان گروه تکفیری داعش و اقدامات جنایتکارانه اش را محکوم کرد.

سیام/ 9136**1336
کد N462936

وبگردی