آفتاب
رئیس دانشگاه فرق و مذاهب اسلامی:

آمریکا درک درستی از اسلام ندارد

آمریکا درک درستی از اسلام ندارد

رئیس دانشکده مذاهب دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان این‌که «ماری که آمریکا در آستین دارد بی شک دیر یا زود دستش را خواهد گزید» گفت: داعش برای آنانی که وابسته به دیگرانند خطر دارد، اما برای آنهایی که برای حفظ عزتشان سر و جان می‏‌دهند، هیچ است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فرمانیان در گردهمایی سیاسی سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان و تیپ قائم (عج) در حسینیه امام خمینی (ره)، با اشاره به تاریخچه همه جریان‌های مرتبط به وهابیت و برنامه‏‌های استکبار جهانی در ساخت این جریان‌ها بیان کرد: جریان‏‌هایی که امروز در برابر اسلام ایستاده‏‌اند، روزی برای جلوگیری از نفوذ قدرت‌های شرقی در خاورمیانه ساخته و پرداخته شد و کم کم با تغییر منافع آمریکا تغییر کارکرد داد.

وی افزود: همان‏‌هایی که روزی برای از بین بردن آمریکا برنامه‏‌ریزی می‏‌کردند با حمایت مالی و سیاسی امروز به مزدور حلقه به گوش آمریکا تبدیل شده‏‌اند.

رئیس دانشکده مذاهب اسلامی دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: داعش جریانی است که با حمایت آمریکا و دلارهای بعضی کشورهای عربی تشکیل شد تا منافع آمریکا را در منطقه تأمین کند و اگر اتحاد مسلمین در این مناطق خدشه‏‌دار نمی‏‌شد و به حرف‏‌های اغواگرانه آمریکا اعتماد نمی‏‌کردند امروز گروه‌های تروریستی ضدبشری مثل داعش تشکیل نمی‏‌شد تا تمام تلاش خود را برای از بین بردن چهره اسلام در جهان بکار بندد.

فرمانیان تصریح کرد: به زعم غربی‏‌ها اهداف آنها حاصل شده اما واقعیت آن است که اسلام از این دست دشمنان کم ندیده است از زمان پیامبر اکرم(ص) همواره تعدادی افراطی بودند که در احکام و حدود الهی از ایشان سبقت می‏‌گرفتند و نظریه می‏‌دادند.

وی اظهار کرد: آمریکا هنوز از اسلام درک درستی ندارد و برای مسلمانان نسخه می‏‌پیچد آنها نمی‏‌دانند که خدا یاور مسلمانان واقعی است و پیروان واقعی دینش را تنها نمی‏‌گذارد و بی‏‌شک انتقام سختی از آنهایی که انسان‌های بی گناه را به بهانه‌های واهی می‌کشند خواهد گرفت.

رئیس دانشکده مذاهب اسلامی دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: امروز با گذشت مدتی از عملکرد این گروهک‏‌های تروریستی بسیاری از مردم دنیا به این باور رسیده‏‌اند که تمام کشت و کشتارهای جهان به نوعی ربط به استکبار پیدا می‏‌کند.

فرمانیان بیان کرد: امروز داعش با توجه به کارهایی که صورت داده است به این نتیجه رسیده است که دیگر به حمایت آمریکا هم نیاز ندارد و کم‏‌کم شاهد این خواهیم بود که این جریان‌ها بلای جان آنهایی شود که داعش را در دامانشان پرورش داده‌اند و این سنت تخلف ناپذیر خداوند است که مکاران عالم به مکر خودشان گرفتار خواهند شد.

وی افزود: با بروز این جریان‌ها، آنها به این واقعیت بزرگ رسیده‏‌اند که اتحاد رمز پیرزی است و آمریکا بزرگترین دشمن برای تمام تمدن‌های بشری دنیاست.

انتهای پیام

کد N462787

وبگردی