آفتاب
بذرپاش:

انتقاد از حضور یک طرفه دولت در صدا و سیما/دولت حلم و بردباری داشته باشد

انتقاد از حضور یک طرفه دولت در صدا و سیما/دولت حلم و بردباری داشته باشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در صداوسیما به صورت مداوم در حال برقراری ارتباط با جامعه است گفت: این پیکره زمانی زیبا می‌شود که منتقدان هم نظر دهند و میدان یک‌طرفه نباشد که پیروزی در میدان یک‌طرفه پیروزی نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر مهرداد بذرپاش در نشست علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: دو ویژگی که این روزها باید بیشتر از دولت مطالبه کرد پرکاری بیشتر و حلم و بردباری بیشتر در مقابل مشکلات و منتقدان است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کشورداری امری آسان نبوده و مشکلات کشور نیز کم نیست. باید ظرف‌ها را بزرگتر و سعه صدر را بیشتر کرد. با کم‌صبری و کم‌طاقتی به سرمنزل نخواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه با مردم باید صادقانه سخن گفت، گفت: حرف تبلیغاتی ما باید با عملمان یکی باشد چرا که این مردم صادقانه سخن گفتن را می‌پسندند. در تریبون‌ها صحبت از تمکین به رأی مردم و قانون می‌کنیم و در عمل اقدامات و کارهایی خلاف آنچه بر زبان آورده شده انجام می‌دهیم.

بذرپاش ادامه داد: من از همکاران در مجلس تقاضامندم دقت خود را بیشتر کنید. عده‌ای سعی دارند اختلافات را به داخل مجلس بیاورند و مجلس را به عناوین مختلف متهم کنند. مجلس عصاره نظرات مختلف کشور است و این نمایندگان هم با نظر مردم انتخاب شده‌اند. همانگونه که رئیس جمهور از مردم رأی می‌گیرد، نمایندگان هم از مردم رأی گرفته‌اند و امیدوارم که با مجلس آرام و متین سخن بگویند، چرا که مجلس ضعیف انتهایش دیکتاتوری است.

وی گفت: دولت در کنار 30 – 40 روزنامه حامی و ده‌ها سایت و خبرگزاری برخی از شبکه‌های ماهوار‌ه ای که از سیاست‌های دولت دفاع جانانه می‌کنند در صداوسیما هم به صورت مداوم در حال برقراری ارتباط با جامعه است و آن وقت با مظلوم‌نمایی‌های غیرقابل‌باور می‌گویند دولت رسانه ندارد و نمی‌تواند از خود دفاع کند. تذکر ما به صداوسیما است که چرا فرصتی برای حضور منتقدان در برنامه‌ها داده نمی‌شود و فقط تریبون یک‌طرفه دست دولت است.

این عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: هر شب چند وزیر در برنامه‌های مختلف و تحت عناوین مختلف حضور پیدا می‌کنند، این خوب است ولی کافی نیست. این پیکره زمانی زیبا می‌شود که منتقدان هم نظر دهند و میدان یک‌طرفه نباشد که پیروزی در میدان یک‌طرفه پیروزی نیست.

کد N462613

وبگردی