آفتاب

تظاهرات مسیحیان و مسلمانان اردن علیه داعش و رژیم صهیونیستی

تظاهرات مسیحیان و مسلمانان اردن علیه داعش و رژیم صهیونیستی

شمار زیادی از مسیحیان و مسلمانان اردنی با برگزاری تظاهراتی یکپارچه‌ جنایت‌های داعش علیه مسیحیان در عراق و حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه‌ی خبری العربیه، مسلمانان و مسیحیان اردن با برگزاری تظاهرات یکپارچه‌ای در امان جنایت‌های گروه داعش علیه مسیحیان عراق و همچنین حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرده و خواهان توقف این حملات شدند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات که با عنوان "مسلمانان و مسیحیان در کنار هم هستند" مخالفت خود را با کشته شدن مسیحیان عراقی و فلسطینی‌ها و ویران کردن مساجد و کلیساها اعلام کردند.

تجمع‌کنندگان ضمن در دست داشتن پلاکاردهایی خواهان یکپارچه شدن مسلمانان و مسیحیان علیه تروریسم و اقدامات تروریستی شدند و بر لزوم همزیستی میان مسلمانان و مسیحیان تاکید کردند.

در همین راستا حمدی مراد، پژوهشگر امور دینی اعلام کرد: این تظاهرات مشترک پیام روشنی به کسانی است که دست به اقدامات خشونت‌آمیز با نام دین علیه غیرنظامیان بی‌گناه در عراق و دیگر کشورها می‌زنند تا به اقدامات خود پایان دهند و ما به آن‌ها اعلام می‌کنیم که این مسئله در دین ما رد شده است.

انتهای پیام

کد N462556

وبگردی