آفتاب
در بیانیه پایانی نشست دبیران استانی اعلام شد

اظهار امیدواری جمعیت ایثارگران به تداوم تعامل مناسب و همه جانبه مجلس و دولت

اظهار امیدواری جمعیت ایثارگران به تداوم تعامل مناسب و همه جانبه مجلس و دولت

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانیه پایانی نشست دبیران استانی این تشکل نسبت به تداوم تعامل مناسب و همه جانبه مجلس و دولت در راستای پیشبرد منافع مردم و نظام جمهوری اسلامی اظهار امیدواری کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه آمده است:

1)ما معتقدیم گفتمان اصلی انقلاب اسلامی توسط مقام عظمای ولایت مطلقه فقیه تدوین وشکل می‌گیرد وهمه مسئولین، جریان‌ها، شخصیت‌های حقیقی وحقوقی موظفند این گفتمان را ترویج و تبلیغ نمایند ودر چارچوب همین گفتمان حرکت کنند. امروز به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، گفتمان غالب «گفتمان پیشرفت وعدالت» است. لذا تمام برنامه ها واقدامات و فعالیت ها می بایست برای تحقق این گفتمان باشد. امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به رغم فشارهای بین المللی، دارای انسجام وثبات داخلی است و در سطح بین المللی گفتمان انقلاب اسلامی بستر بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی در مقابل استکبار جهانی را فراهم کرده است.همه وظیفه داریم این گفتمان را نهادینه کرده و بستر رشد معنوی ومادی انسان‌ها را فراهم کرده وکشوری در تراز مکتب اسلام از بعد اقتصادی، معنوی، سیاسی و اجتماعی بسازیم.

2)ما حمایت جدی خود را از مقاومت سلحشورانه وعاشقانه وافتخارآمیز مردم مقاوم غزه اعلام نموده واز مردم شریف ایران اسلامی می‌خواهیم ضمن محکوم کردن حرکت وحشیانه و کودک‌کشی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار از ارسال هرگونه کمک مادی ومعنوی کوتاهی نکنند؛ ما وهواداران جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی آماده هستیم به اذن رهبری هرگونه فداکاری واقدامی که در رابطه با حمایت ازمردم غزه نیاز باشد انجام دهیم.

3)ضمنا اعلام حمایت از دولت محترم در راستای تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور و فراهم شدن وضعیت معیشت مناسب تر برای آحاد مردم با توجهبه محتوای بسته مقابله با رکود اقتصادی که اخیرا ارائه شد و بروز آشکار نگاه لیبرالیسم اقتصادی و باز تجویز نسخه های صندوق بین المللی پول در این بسته نسبت به دمیدن دوباره روح اقتصاد لیبرالیستی در تن رنجور اقتصاد ملی ابراز نگرانی می‌کنیم.

4) توجه به اصول «عزت، حکمت، مصلحت» در مذاکرات هسته ای واتخاذ مواضع در شان نظام جمهوری اسلامی مورد تاکید و انتظار است که ایران اسلامی امروز دست بالای خویش را به عنوان قدرت منطقه ای وچهره تاثیرگذار بین المللی در همه معادلات منطقه ای وبین المللی به اثبات رسانده است همچنین عدم عقب نشینی و مسامحه برسر حقوق بنیادین ملت در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای در سطح صنعتی وبهره‌مند شدن مردم از دستاوردهای علمی و قابل لمس آن را خواستاریم.

5)از دولت محترم درخواست داریم ضمن دوری از حاشیه ها وفاصله گرفتن از جریان هایی که سابقه مناسبی در مواجهه با آرمان های انقلاب اسلامی ندارند، توان و انرژی خویش را مصروف رسیدگی به دغدغه های اقتصادی ومعیشتی و بویژه نارسایی‌های فرهنگی جامعه نمایند.

6)ضمن تشکر از مجلس برای برخورد قاطع و در شان نمایندگان ملت همیشه در صحنه با جریان وابسته به فتنه که سودای نفوذ به فضای علمی کشور و انحراف دانشگاه‌ها از مسیر توسعه علمی کشور را داشت امیدواریم تعامل مناسب وهمه جانبه مجلس و دولت در راستای پیشبرد منافع مردم و نظام جمهوری اسلامی تداوم به نحو احسنت داشته باشد.

7)از کلیه احزاب، جمعیت ها، گروه‌ها، شخصیت ها وافرادی که دل در گرو اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارند و زیر چتر اصول‌گرایی جمعشد‌ه‌اند درخواست داریم با حفظ وحدت هوشیارانه و آگاهانه در همه صحنه‌های سیاسی‌، اجتماعی وفرهنگی حضور داشته و توان خویش را صرف پیشبرد کشور به سوی گفتمان پیشرفت وعدالت نمایند.

انتهای پیام

کد N461708

وبگردی