آفتاب
اكبریان در گفت‌وگو با ایلنا:

با شكایت لاریجانی، اقدام رسایی در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی می‌شود

با شكایت لاریجانی، اقدام رسایی در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی می‌شود

دولت تاکنون شكایتی از كریمی قدوسی نكرده است./اسامی نمایندگانی كه از سعید مرتضوی كارت هدیه دریافت كرده‌اند، به هیات نظارت داده نشده است/پرونده مشاجره احمد توكلی و مقداد نجف‌نژاد در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در هیات نظارت در حال بررسی است.

عضو هیات نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح: در صورتی كه علی لاریجانی از اقدام حمید رسایی پس از استیضاح وزیر علوم شكایت كند، این اقدام در هیات نظارت بر نمایندگان بررسی می‌شود.

عزیز اكبریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص اینكه آیا اقدامی که حمید رسایی پس از استیضاح وزیر علوم در مجلس انجام داد و برگه "دوپینگ لاریجانی هم اثر نكرد را بالا برد در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس بررسی می‌شود، گفت: من بعید می‌دانم آقای لاریجانی از وی شكایتی كند و در صورتی كه رئیس مجلس از رسایی شكایت كند، این مسئله مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که بررسی پرونده شكایت دولت از جواد كریمی قدوسی به كجا رسیده است، اظهار کرد: دولت تاکنون شكایتی از كریمی قدوسی نكرده است.

نماینده كرج در مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی پرونده مشاجره احمد توكلی و مقداد نجف‌نژاد در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بیان كرد: این پرونده در حال بررسی است.

اكبریان در پاسخ به این سوال كه آیا اسامی نمایندگانی که از سعید مرتضوی رئیس سابق تامین اجتماعی كارت هدیه دریافت كرده‌اند، به هیات نظارت بر نمایندگان تحویل داده شده است، ابراز داشت: هنوز لیست این نمایندگان به ما داده نشده است.

کد N461677

وبگردی