آفتاب

بازتاب حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه در رسانه های خبری صربستان

بازتاب حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه در رسانه های خبری صربستان

بلگراد-ایرنا- روزنامه های روز شنبه صربستان از کشته شدن سه نفر و مجروح شدن 5 فلسطینی در ادامه حملات رژیم صهیونیستی در مرکز نوار غزه خبردادند.

به گزارش ایرنا،تانیوگ خبرگزاری رسمی صربستان به نقل از منابع خبری خود گزارش داد که بر اثر بمباران نیروی های اسرائیلی 3 فلسطینی در اردوگاه آوارگان ˈنوسیراتˈ در مرکز نوار غزه کشته شدند.

تانیوگ بااشاره به اینکه درگیری خونین در غزه بین نیروهای اسرائیلی و فلسطین وارد 47 مین روز خود شده است گزارش داد که درگیری جدید پس از شکست آتش بس که با میانجیگری مصر برقرار شده بود، مجددا از روز سه شنبه گذشته شروع شد.

این خبرگزاری افزود که از ادامه حملات نیروهای اسرائیلی از سه شنبه هفته گذشته تا کنون 79 نفر از مردم فلسطین در نوار غزه کشته شدند.

بنا به این گزارش، از هشتم ماه ژوئیه سال جاری میلادی تا کنون دست کم 2 هزار و 95 فلسطینی کشته شدند. از طرف سازمان ملل متحد تایید شده که 70 درصد از آنها از افراد غیر نظامی هستند.

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) به تازگی در گزارشی اعلام کرد که حملات مرگبار رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون کشته شدن 469 کودک و مجروح شدن بیش از سه هزار کودک دیگر را موجب شده است و علاوه بر آن،370 هزار کودک فلسطینی در غزه نیاز فوری به کمک اولیه روانی، اجتماعی دارند.

اروپام**1**436**1547
کد N461338

وبگردی