آفتاب

ترافیک سنگین در آزاد راه کرج – قزوین

ترافیک سنگین در آزاد راه کرج – قزوین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از وجود ترافیک سنگین در محور کرج – قزوین خبر داد.

همایون شریفی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در باند جنوبی محور کرج – قزوین محدوده امام زاده طاهر(ع) تا پل استاندارد، به علت ترافیک سنگین به کندی صورت می‌گیرد.

وی افزود: در سایر محورهای مواصلاتی استان، تردد خودروها به صورت معمول در جریان است و گزارشی از وجود ترافیک در هیچ یک از این محورها از طریق دوربین‌های نظارت تصویری ارائه نشده است.

شریفی خاطرنشان کرد: با اتمام تعطیلات پایان هفته محدودیت‌های ترافیکی محور کرج – چالوس نیز به پایان رسیده و تردد انواع خودرو و موتورسیکلت در این محور آزاد است.

شریفی تصریح کرد: به نظر می‌رسد موج دوم سفرهای تابستانی تا 20 شهریورماه ادامه داشته باشد و بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود تا پایان این ماه حجم تردد خودروها از محورهای مواصلاتی استان با افزایش قابل توجهی روبه رو شود.

این مسئول تأکید کرد: از رانندگان انتظار می‌رود به خصوص در روزهای پایانی هفته، اوایل روز و یا اواخر شب را برای آغاز سفر انتخاب کنند تا شاهد ترافیک کمتری در محورهای مواصلاتی استان باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در پایان گفت: رانندگان باید قبل ازآغاز سفر حتماً از ایمنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند و اگر قصد سفر در طول شب را دارند، خواب کافی داشته باشند.

انتهای پیام

کد N460698

وبگردی