آفتاب
در همایش اصلاح طلبان مازندران مطرح شد:

دولت در زمین مین گذاری شده مشغول مدیریت است

دولت در زمین مین گذاری شده مشغول مدیریت است

ساری - ایرنا - دستیار ویژه رییس جمهوری که در همایش حامیان اصلاح طلب دولت تدبیر و امید در ساری حضور یافته بود، گفت که دولت روحانی در زمین مین گذاری شده مشغول مدیریت بر کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همایش حامیان اصلاح طلب دولت تدبیر امید که شامگاه جمعه با عنوان ˈاحیای هویت و کرامت انسانیˈ در سالن اجتماعات پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی ساری برگزار شد، با حاشیه هایی همراه بود.



* علی یونسی وزیر اسبق اطلاعات در این جلسه با اشاره به این که دولت روحانی در زمین مین گذاری شده مشغول مدیریت بر کشور است، افزود: یکی از مشکلاتی که دولت سابق به وجود آورد و تبعات آن هنوز در کشور وجود دارد، بکارگیری افراد ناکارآمد در ادارات است.



* ˈاحمدی فولادیˈ مدیر کل پییشین آموزش و پرورش مازندران در سخنانی از بکارگیری حدود پنج هزار نیروی مازاد در ادارات انتقاد کرد اما یونسی در سخنان خود این آمار را اصلاح کرد و گفت: فقط در نهاد ریاست جمهوری چهار هزار نفر مازاد در دولت قبلی به کار گرفته شدند.

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی کشور خاطر نشان کرد: در یکی از وزارتخانه ها، بیش از 100 هزار نفر مشغول به کار شدند که باید برای همه آنها دوره های آموزشی برگزار کرد.



* ˈسیدهادی حسینیˈ نماینده مردم قائمشهر در مجلس در این مراسم به بیان روند استیضاح رضا فرجی دانا وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری در مجلس پرداخت و از خود به عنوان کسی نام برد که مدافع باقی ماندن وزیر بود.

وی در این سخنان تاکید کرد: یکی از دلیلی که موجب رای نیاوردن وزیر علوم شد، فعالیت چند ماهه مخالفان برای برکناری وزیر و بی توجهی موافقان برای جلب نظر نمایندگان بود.



* به رغم طولانی شدن مراسم و گرمای زیاد سالن، تنوع سخنرانان و مطالب مطرح شده موجب خالی شدن سالن نشد.



* ذکر نام سیدمحمد خاتمی، سید حسن خمینی و اکبر هاشمی رفسنجانی از سوی علی یونسی باعث شد تا حضار او را تشویق کنند.



* در این مراسم اصلاح طلبان همه شهرهای مازندران از گلوگاه تا رامسر، ایثارگران و فعالان عملی و مذهبی، دانشجویان و جوانان اصلاح طلب حضور فعال داشتند.



* در این جلسه مقرر شد بسته حمایتی اصلاح طلبان استان حاوی طرح و برنامه انتقاد و پیشنهاد و تحلیل های نخبگان و اصلاح طلبان استان به مدیران کشوری و استانی ارایه شود.



* در این مراسم استاندار مازندران به همراه معاونان عمرانی و سیاسی امنیتی، مدیرکل سیاسی، روسای ستادهای اصلاح طلب همه شهرهای استان، فرماندار ساری، مدیرکل میراث فرهنگی، فرماندار شهرهای استان و برخی مدیران کل دستگاه های اجرایی حضور داشند.



* تقدیر از خانواده شهیدان سردار ابوعمار، سردار طوسی و سردار مهرزادی، از محورهای اصلی این مراسم بود.

7331/608/ 2025
کد N460327

وبگردی