آفتاب
کرزای:

زمان اعلام نتایج انتخابات افغانستان دیگر تمدید نمی شود

زمان اعلام نتایج انتخابات افغانستان دیگر تمدید نمی شود

رئیس جمهوری افغانستان تاکید کرد که زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری دیگر تمدید نمی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های افغان، حامد کرزای رئیس جمهوری افغانستان در دیدار با شماری از استادان دانشگاه شیخ زاید ولایت خوست تاکید کرد که زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری دیگر تمدید نمی شود.

وی افزود مردم به رئیس جمهور جدید رای داده اند و رئیس جمهور جدید در همان تاریخ معین آغاز به کار می کند و فرصت یک ماهه برای اعلام نتایج نهایی انتخابات دیگر تمدید نمی شود.

رئیس جمهوری اسلامی افغانستان تصریح کرد که تعلیم از بزرگترین نیازهای جامعه ماست و پیشرفت و ترقی در تعلیم افغانستان را قوی می سازد.

کرزای با اشاره به نتایج انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم افغانستان برای پنج سال به من رای داده بودند و زمان آن رای تکمیل شده است. افغان ها به رئیس جمهور جدید رای داده اند و رئیس جمهور جدید در همان تاریخ معین شده شروع به کار می کند.

وی افزود ما هر چه زودتر نتیجه انتخابات را می خواهیم و در تلاش هستیم که در همان وقت معین انتخابات به نتیجه برسد.

رئیس دانشگاه شیخ زاید و هیئت همراه در این دیدار سند استادی افتخاری دانشکده های علوم اجتماعی این دانشگاه را به پاس تلاش های خستگی ناپذیر و خدمات رئیس جمهور در راستای تاسیس و پیشرفت دانشگاه مذکور به کرزای اهدا کردند.

بر اساس این گزارش دانشگاه شیخ زاید ولایت خوست ۱۲ سال قبل به دستور کرزای ایجاد شد و هم اکنون از دانشگاه های نامدار افغانستان است. این دانشگاه دارای ۱۵ دانشکده و در حدود ۹ هزار محصل بوده که توسط ۲۰۰ تن استاد تدریس می شوند.

کد N459638

وبگردی