آفتاب

امام جمعه بجنورد: دولت در خدمت به مردم کارنامه خوبی دارد

امام جمعه بجنورد: دولت در خدمت به مردم کارنامه خوبی دارد

بجنورد - ایرنا - امام جمعه بجنورد گفت: کارنامه دولت یازدهم از زمان تشکیل تاکنون خوب بوده و در این راستا اقدامات مناسبی برای خدمت به مردم انجام داده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈابوالقاسم یعقوبیˈ روز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد و در آستانه هفته دولت و تجلیل از مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از اقدامات خوب دولت در حمایت از بیماران نیازمند است.

وی پیگیری طرح رونق اقتصادی از سوی دولت را گام موثر در شکوفایی کشور عنوان کرد و تسریع در عملیاتی شدن این طرح را مورد توجه قرار داد.

یعقوبی، همچنین ˈستاد سالاریˈ را ضعف دولت ها دانست و گفت: همواره در دولت ها ˈشایسته سالاریˈ کنار گذاشته شده و به ستاد سالاری روی می آورند.

وی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری خواست هنگام تبلیغات به این مهم توجه داشته و وامدار کسانی نباشند که در ستادهای انتخاباتی فعالیت می کنند.

وی افزود: امروز ستاد سالاری آفتی است که به جان دولت ها افتاده و باید برای حذف آن چاره اندیشی شود.

وی در ادامه گفت: شهیدان رجایی و باهنر عزیزانی بودند که در آتش کینه دشمن سوختند ولی با دشمن سازش نکردند و در این راه هم به شهادت رسیدند.

امام جمعه بجنورد هفته دولت را بهترین فرصت برای تقدیر از خدمات دولتمردان نظام برشمرد و افزود: هر دولت که در هر زمان خدمت کرده باید به عملکرد آن با دیده انصاف نگاه کرد.

وی همچنین با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، گفت: این امام بزرگوار مکتبی را بنیان کرد که منشا آن را در جهان اسلام مشاهده می کنیم.

وی افزود: امام صادق (ع) تولید علم و تربیت نیروی انسانی را شکل داد و امروز نظام ما به این حرکت علمی، فرهنگی، سیاسی و معنوی نیازمند است و مجلس شورای اسلامی و دولت نیز باید از این حرکت برای پیشرفت نظام الگو بگیرد.

امام جمعه بجنورد همچنین به فرارسیدن هفته کرامت و سالروز میلاد حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: الگوی دختران جوان جامعه ما باید شخصیت حضرت معصومه (س) باشد که در سن جوانی به مرز عصمت دست یافتند.

در پایان نمازجمعه امروز بجنورد، نمازگزاران در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب اسراییل در سرزمین فلسطین، با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل راهپیمایی کردند.ک/2

623/330 /1596
کد N458936

وبگردی