آفتاب
در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی می‌شود؛‌

طرح کاهش ساعت کاری کارمندان در ماه رمضان

طرح کاهش ساعت کاری کارمندان در ماه رمضان

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه خود طرح کاهش ساعت کاری کارکنان دولت در ماه رمضان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رسیدگی به طرح شفاف‌سازی اعلام کتبی نمرات،‌ رتبه و نتایج آزمون‌های استخدامی به داوطلبان و رسیدگی به کلیات طرح و لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در دستور کار جلسات هفته آینده کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خواهد بود.

کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه روز یکشنبه خود تقاضای عده‌ای از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد ماده 180 قانون برنامه پنجم، قانون هدفمندی یارانه‌ها و نحوه توزیع سبد کالا را مورد بررسی قرار می‌دهند.

اعضای این کمیسیون همچنین روز دوشنبه از مراکز درمانی بازدید خواهند کرد و در جلسه‌ای با وزیر و معاونان وزارت بهداشت در مورد مشکلات اعتباری و بودجه بخش بهداشت و درمان بحث و تبادل نظر می‌کنند.

کمیسیون برنامه و بودجه همچنین رسیدگی به نحوه وصول مطالبات ارزی دولت از اشخاص حقیقی و حقوقی و نحوه اختصاص ارز به واردکنندگان کالا از خارج از کشور را با حضور مسئولین ذیربط در دستور کار دارد.

کارگروه ویژه این کمیسیون بررسی طرح حمایت از سلامت و حقوق جانبازان بالای 50 درصد و کارگروه اقتصادی این کمیسیون رسیدگی به منابع و مصارف بودجه 93 و عدم تحقق برخی درآمدهای پیش‌بینی شده و همچنین بررسی چگونگی تخصیص منابع بانکی را در دستور کار هفته آینده خود دارد.

انتهای پیام

کد N458371

وبگردی