آفتاب

رییس مجلس: مهمترین اولویت کشور بحث اقتصاد و آبادانی است

رییس مجلس: مهمترین اولویت کشور بحث اقتصاد و آبادانی است

قم - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی مهمترین اولویت کشور را بحث اقتصاد ، توسعه و آبادانی دانست.

به گزارش ایرنا ، ˈعلی لاریجانیˈ روز پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه استان قم افزود: کشور حتی درحوزه مسائل بین المللی نیازمند آن است تا به موضوع مسائل اقتصادی بیش از پیش توجه داشته و آن را با جدیت دنبال کنیم.

وی نقش رسانه های گروهی را درخصوص توجه به بحث اقتصاد درجامعه خطیر دانست و گفت: آبادانی و رونق تولید درکشور نیاز به اراده عمومی دارد و رسانه ها باید دراین راستا تلاش مضاعفی را انجام دهند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: باید اقتصاد در دستان مردم باشد تا رشد کند لذا همه باید بدون حب و بغض جامعه را معطوف به این سمت کنیم.

لاریجانی گفت: رونق تولید موضوع مهمی درکشور است که عملا ارتباط مستقیم با بحث اشتغال داشته و می تواند مشکل بیکاری را نیز در جامعه مرتفع کند.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر حدود 15درصد مطالب رسانه ها اختصاص به مسائل اقتصادی دارد، از خبرنگاران خواست که بیش از پیش به این موضوع پرداخت و اولویت خاصی به آن بدهند.

رییس مجلس شورای اسلامی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود اختلاف نظرها درکشور گفت: باید به آراء و دیدگاه های گروه های مختلف احترام گذاشته و از این ظرفیت برای توسعه کشور استفاده کنیم.

وی افزود: درحال حاضر با توجه به شرایطی که درسطح بین المللی شاهد هستیم بحث وفاق در کشور بسیار مهم است و رسانه ها نیز باید در این مسیر حرکت کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که فضای کشور به سمت مودت ، عقلانیت ،بهره گیری از ظرفیت ها و هم افزایی بیش از پیش برسد. ک/2

550/
کد N457302

وبگردی