آفتاب

گزارش بانک توسعه صادرات روز میز کمیسیون اقتصادی

گزارش بانک توسعه صادرات روز میز کمیسیون اقتصادی

بررسی لایحه یادداشت تفاهم بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری تركیه در مورد استفاده مشترك از دروازه‌های مرز زمینی «رازی» و «كاپی‌كوی» و بررسی مشكلات انجمن‌های صنفی طلا در ارتباط با نحوه اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز در دستور کار این کمیسیون قرار خواهد داشت.

اعضای کمیسیون اقتصادی هفته آینده مشكلات انجمن‌های صنفی طلا در ارتباط با نحوه اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده را مورد بررسی قرار می‌دهند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، كمیسیون اقتصادی روز یكشنبه جهت عضویت در كمیسیون مشترك رسیدگی به لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقاء نظام مالی كشور از اعضای خود افرادی را انتخاب خواهد کرد.
همچنین انتخاب اعضای كمیسیون انتخاب عضو كمیسیون در شورای مركزی زكات جهت نظارت درشورای مذكور طبق بند(1) ماده(218) آیین‌نامه داخلی و انتخابات جهت تعیین هیأت تحقیق و تفحص از عملكرد صنعت بیمه كشور از دیگر اقدامات این کمیسیون در هفته آینده خواهد بود.
اعضای کمیسیون اقتصادی در ادامه هفته اینده مشكلات كانون سراسری انجمن‌های صنفی كارفرمایی انبوه‌سازان مسكن و ساختمان ایران را مورد بررسی قرار می‌دهند.
هفته اینده همچنین بررسی لایحه یادداشت تفاهم بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری تركیه در مورد استفاده مشترك از دروازه‌های مرز زمینی «رازی» و «كاپی‌كوی» و بررسی مشكلات انجمن‌های صنفی طلا در ارتباط با نحوه اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز در دستور کار این کمیسیون قرار خواهد داشت.
اعضای کمیسیون اقتصادی هفته اینده علاوه بر بررسی مسائل و مشكلات انجمن صنفی كشتارگاههای دام و طیور درخصوص نحوه اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، نشست با مسؤولین بانك توسعه صادرات نشست مشترکی برگزار کرده و گزارش آنان را در محل بانك مورد استماع قرار می‌دهند.
كارگروه بورس و اوراق بهادار این کمیسیون هم روز یكشنبه برای بررسی مسائل و مشكلات موجود در سازمان مذكور تشکیل جلسه می‌دهند.

کد N457258

وبگردی